خبرگزاری کار ایران

جدایی ما با رضایت‌ کامل قلبی بود

عباسی: انتخاب مهاجری شرایط موفقیت پدیده را هموارتر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۶۵۰

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم انتخاب سرمربی سابق این تیم به عنوان سرمربی تیم فوتبال پدیده را تبریک گفت.

به گزارش گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی سیاه‌جامگان ابومسلم، محمدرضا عباسی گفت: مهاجری یکى از یاران اصلى باشگاه سیاه‌جامگان است و قطعا بخش قابل‌توجهى از حضور این تیم در لیگ‌برتر، مرهون زحمات اوست.

وی با اشاره به جدایی مهاجری از سیاه‌جامگان افزود: فکر نمی‌کنم در هیچ‌یک از باشگاه‌های ایران سابقه داشته باشد که 2 طرف، با این رضایت‌قلبی و این‌چنین حرفه‌ای با یکدیگر قطع همکاری کنند. به هر حال یک‌سری مسایل دست به دست هم داد تا مجموعه سیاه‌جامگان و مهاجرى از یکدیگر جدا شوند.

عباسی افزود: با تمام این‌ها بسیار خوشحالم فوتبال‌خراسان از نعمت حضور این مربی جوان و با دانش محروم نشده و لازم می‌دانم به مجموعه مدیریتی و بازیکنان باشگاه پدیده بابت این انتخاب تبریک بگویم.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان ادامه داد: قطعا با حضور مربیان جوانی چون مهاجری و خطیبی، کیفیت‌فنی لیگ امسال نسبت به سالیان گذشته افزایش خواهد داشت و این برای فوتبال خراسان یک مزیت و افتخار است.

عباسی در پایان با آرزوی موفقیت برای مهاجری خاطرنشان کرد: هدف هر 2 مجموعه سیاه‌جامگان و پدیده، سربلندی فوتبال‌خراسان در کشور است و حالا با انتخاب مهاجری، قطعا شرایط برای کسب موفقیت پدیده هموار‌تر و سیاه‌جامگان نیز با بهره‌گیری از کادر فنی جوان و باانگیزه، مسیر خوبی برای تحقق این هدف طی خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز