خبرگزاری کار ایران

دیگر در این مملکت فوتسال نداریم؛

شمس: افتخاری در فوتسال ایالت خودمختار تشکیل داده/ به جام جهانی صعود نمی‌کنیم!

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۵۱۷

سرمربی تیم سابق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: رشته ای به نام فوتسال دیگر در این مملکت وجود ندارد.

حسین شمس در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: چیزی به نام فوتسال در کشور ما دیگر وجود ندارد، چون 6 ماه است که تیم ملی مملکت سرمربی ندارد. بسکتبال یک صبح تا عصر انتخاب سرمربی تیم ملی اش دیر شد و پدر مشحون را درآوردند و کلی از او انتقاد شد که به جای صبح؛ دیشب سرمربی آلمانی تیم ملی معرفی شد و همه انتقاد کردند که چرا دیر اعلام کرده اند ولی فوتسال ماه هاست بلاتکلیف است و کسی گوشش بدهکار نیست.

وی افزود: تیم ملی فوتسال الان 6 ماه است که سرمربی ندارد و اعزام‌های آن هم لغو می‌شود اما صدای کسی درنمی‌آید بنابراین رشته ای به نام فوتسال با این همه ورزشکار، علاقمند و افتخارات دیگر در این مملکت وجود خارجی ندارد.

شمس در ادامه گفت: افتخاری به پشتوانه وزارت ورزش و وزیر ورزش در فوتسال یک ایالت خود مختار در کمیته فوتسال تشکیل داده است. افتخاری مدت‌هاست در فدراسیون حضور ندارد و نه فدراسیون به واسطه حمایت وزیر جرات دارد یقه او را بگیرد و نه افتخاری به کسی جوابگو است. رشته ای که 16 میلیون نفر ورزشکار در ایران دارد معطل کسی است که فدراسیون نمی آید و کسی هم نمی تواند به او بگوید بالای چشمت ابروست.

شمس در پایان گفت: آینده فوتسال ایران را بسیار تاریک می‌بینم چون تنها 6 ماه به مسابقات مقدماتی جام جهانی و قهرمانی آسیا زمان باقی مانده و پیش بینی می کنم تیم ما برای اولین بار به جام جهانی صعود نکند. ما همیشه در جام جهانی بوده ایم و حتی تا مراحل بالا هم پیش رفته ایم و پیش بینی می کنم در 2016 ازبکستان به جام جهانی صعود نکنیم مگر اینکه هر چه سریعتر در کمیته فوتسال شاهد تغییر و تحول باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز