خبرگزاری کار ایران

در تازه‌ترین رنکینگ فدراسیون جهانی؛

شمشیربازی اسلحه سابر ایران در جمع 10 تیم برتر جهان قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۳۸۶

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر برای نخستین بار در جمع 10 تیم برتر رنکینگ جهانی قرار گرفت و جایگاه نهم را از آن خود کند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران به دلیل عملکرد خوب در رقابت های قهرمانی سال 2015 آسیا در سنگاپور در جمع 10 تیم برتر رنکینگ جهانی قرار گرفت .

در جدیدترین رده بندی منتشر شده از سوی فدراسیون بین المللی شمشیربازی، تیم اسلحه سابر ایران که پیش از این در رده یازدهم قرار داشت، در جمع 10 تیم برتر و در جایگاه نهم و بالاتر از کشورهایی همچون چین، بلاروس، اوکراین، اسپانیا، مصر، ژاپن و هنگ کنگ ایستاد.

در رنکینگ جدید فدراسیون بین المللی شمشیربازی در بخش اسلحه سابر، کره جنوبی تنها تیم آسیایی است که بالاتر از ایران و در رده دوم قرار دارد.

ایران در حالی موفق به صعود دو پله ای در رنکینگ جهانی شمشیربازی اسلحه سابر شده که چینی ها در این رنکینگ سقوط کرده اند. چین که همچون بازی های آسیایی به خاطرشکست برابر ایران از صعود به فینال مسابقات قهرمانی آسیا بازماند از رده نهم به دهم سقوط کرد.

تیم اسلحه سابر ایران هفته گذشته و در رقابت های قهرمانی آسیا در سنگاپور با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و فرزاد باهر ارسباران نایب قهرمان آسیا شد.

همچنین در بخش انفرادی نیز مجتبی عابدینی مدال برنز گرفت و علی پاکدامن و محمد رهبری نیز به ترتیب پنجم و ششم شدند.

سرمربیگری اسلحه سابر ایران بر عهده پیمان فخری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز