خبرگزاری کار ایران

هواداران هم ما را درک کنند؛

واکنش برانکو به اعتراض هواداران در جذب سیدجلال/ نه جا داریم، نه بودجه!

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۹۰۹

سرمربی پرسپولیس در واکنش به اعتراض جمعی از هواداران معترض پرسپولیس به جذب سید جلال حسینی گفت: در خط دفاع جای خالی برای جلال حسینی نداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برانکو ایوانکوویچ که در جمع هواداران پرسپولیس در مقابل ساختمان این باشگاه سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: تا جایی که من می‌دانم و به من به عنوان سرمربی تیم مربوط می‌شود، ما در لیست خود 4 مدافع داریم و لیست‌مان پر است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: هواداران را درک می‌کنم و هر کاری که انجام می‌شود، به خاطر هواداران است چون آنها از همه چیز مهم‌ترند. هر کاری هم انجام می‌شود،‌ به خاطر هواداران است اما آنها باید در نظر داشته باشند که عکس‌العمل نشان دادن در فصل نقل و انتقالات راحت نیست.

وی افزود: بازیکنان زیادی با معیارهای زیادی وجود دارند اما از قرار معلوم محدودیت بودجه داریم اما همه می‌بینند که طی روزهای اخیر اوضاع خوب شده و در روزهای آینده نیز بهتر خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس درباره لغو دو اردویی که قرار بود پرسپولیس برگزار کند، گفت: من به باشگاه آمده‌ام که در این مورد صحبت کنم تا دقیقا بدانم اوضاع چگونه است. طبیعی است از آنجایی که موفق نشدیم تیم را دور هم جمع کنیم، باید اردو را به تعویق می‌انداختیم به همین خاطر در این موضوع تعجب نمی‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز