خبرگزاری کار ایران

زیر پای برانکو را خالی می‌کنند

میناوند: سیاسی از پشت پرده پرسپولیس را هدایت می کند!

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است مدیرعامل مستعفی این تیم از پشت پرده سرخپوشان را هدایت می‌کند.

مهرداد میناوند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: من طرفدار پرسپولیس هستم و سال‌ها در این تیم بوده‌ام. به این ترتیب وظیفه دارم واقعیت ها را درباره این تیم بگویم. پرسپولیس هر وقت نیاز به حمایت دارد  به استادیوم می روم و از مردم هم می خواهم که بیایند و تیم را حمایت کنند. پس الان هم باید واقعیت ها را بگویم.

وی افزود: پرسپولیس در این مقطع خوب کار کرد و 2 ماه آخر فصل قیل برانکو را آورد تا با تیم آشنا شود و امسال مشکلی نداشته باشیم اما دوباره در هیات مدیره تغییراتی ایجاد شد و یک سری نگرانی ها به وجود آمد.  این نگرانی ها منطقی هم بود چون الان می بینیم که یک جو تبلیغاتی راه افتاده که کدام بازیکن رفته یا کدام بازیکن آمده است و هر روز فقط شاهد کارهای غیر حرفه‌ای هستیم.

وی ادامه داد: یکی از کارهای غیر حرفه ای که انجام دادند بحث سید جلال حسینی بود که با او مذاکره کردند و حالا می گویند برانکو او را نمی خواهد. مگر می شود بدون نظر برانکو با او مذاکره کرده باشند؟ البته برانکو درباره جذب بازیکن باید نظر اول و آخر را بدهد اما بعید می دانم بدون صحبت با برانکو با حسینی مذاکره کرده باشند.

بازیکن سابق پرسپولیس اظهار کرد: الان عده ای می گویند این تیم پتانسیل قهرمانی دارد تا توقعات را از تیم بالا بروند و زیر پای برانکو را خالی کنند. به همین دلیل یک سری مشکلات برای برانکو درست کرده اند. من از روز اول از برانکو حمایت کردم و الان هم می گویم برانکو یک مربی کاملا حرفه‌ای است اما وقتی این اتفاقات می افتد باید اعتراض کند و صدایش دربیاید.

میناوند در پایان گفت: خیلی سخت است که این تیم در فصل جدید انتظارات را برآورده کند. پرسپولیس مال مردم است و مردم این تیم را خیلی دوست دارند و نمی خواهند امثال سیاسی کنار پرسپولیس باشند. سیاسی آدم محترمی است و من خارج از فوتبال برای او احترام قائلم اما مردم او را نمی خواهند. الان سیاسی از پشت پرده دارد تیم را هدایت می کند.  شک نکنید این اتفاقات از سوی سیاسی می افتد و هر روز شاهد مسائل غیر حرفه ای در تیم هستیم.

کد خبر : ۲۸۷۸۷۶