خبرگزاری کار ایران

همه دنبال قهرمانی هستیم

قنبرپور: پرسپولیس را برای قهرمانی آماده می‌کنیم/باقری قطعاً می‌ماند

مربی پرسپولیس معتقد است تماشاگران حق دارند سوالات و نگرانی‌هایی را که درباره تیم دارند مطرح کنند و ما هم موظف هستیم پاسخ درست و سالم به آنها بدهیم و آنها را در جریان اتفاقات باشگاه بگذاریم.

گفت‌وگوی مصطفی قنبرپور با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارید ازشرایط پرسپولیس راضی هستید؟

با توجه به کمبود وقت و آمدن علی‌اکبر طاهری همه به دنبال این هستند تا همه چیز در مسیر خودش جلو برود و شرایط به نفع باشگاه رقم بخورد. یکسری بازیکن آمده اند و قرارداد بسته‌اند و مدیریت باشگاه همه تلاش خودش را می‌کند تا آرامش نسبی به باشگاه حاکم شود. جا دارد از رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه و بازیکنانی که به پرسپولیس اعتماد کردند و  با باشگاه قرارداد بستند تشکر می‌کنم.

*تکلیف محمد نوری در پرسپولیس چیست؟

محمد نوری کاپیتان تیم است و پیشنهاد بسیار خوبی از یک تیم قطری دارد و باآنها قرارداد داخلی امضا کرده است اما خودش در تلاش است که باز هم در خدمت باشگاه بزرگ پرسپولیس و هوادارانش باشد. محمد نوری دنبال این است که در پرسپولیس بماند اما همه اینها منوط به فسخ قراردادش با تیم قطری است و باشگاه هم در حال پیگیری و مذاکره است تا نوری به پرسپولیس برگردد.

*امروز هم برخی از هواداران جلوی باشگاه شلوغ‌کاری کرده اند داستان چیست؟

وقتی من به باشگاه رسیدم حسین عبدی که از اعضای هیات مدیره و سخنگوی باشگاه هستند با هواداران در حال صحبت بودند به هر حال آنها سوالاتی دارند که باید مطرح می‌شد و پاسخ سالمی به آنها می‌دادیم. عبدی با آنها صحبت کرد و هواداران با آرامش کامل از باشگاه رفتند جا دارد از هواداران تشکر کنم که صبر می‌کنند و اجازه می‌دهند باشگاه با آرامش کارش را دنبال کند. هواداران به ما زمان بدهند و مطمئن باشند تمام تلاش ما برای پیشرفت پرسپولیس است.

*کریم باقری در کادرفنی پرسپولیس می‌ماند؟

قطعاً کریم باقری از اسطوره‌های فوتبال این کشور است و خدمات زیادی به تیم ملی و پرسپولیس داشته است و بودنش برای تیم یک نعمت است. قطعاً کریم باقری در کادرفنی پرسپولیس می‌ماند.

*این فصل چه اهدافی را دنبال می‌کنید؟

با توجه به تمامی فشارها و تنش‌هایی که بوده همه اعضای باشگاه تلاش می‌کنند تا بازیکنان دغدغه‌های سال‌های قبل را نداشته باشند تا تمرکزشان فقط روی تمرین و بازی باشد. بازیکنانی که جذب یا تمدید کرده‌ایم همین نشانگر این است که برانکو دنبال یک فوتبال زیبا و هجومی است و همه دنبال قهرمانی هستیم.

*قول قهرمانی می‌دهید؟

یکسری تیم‌ها دنبال قهرمانی هستند اما پرسپولیس تیم بزرگی است و همه انتظار قهرمانی دارند و غیر از قهرمانی چیزی از پرسپولیس نمی‌خواهند. خود بازیکنان هم این مسائل را می‌دانند و با تمرینات خوب تلاش می‌کنند تا پرسپولیس از ناکامی‌های چند سال اخیر دور شود و انتظارات هواداران را برآورده کند.

کد خبر : ۲۸۷۶۸۹