خبرگزاری کار ایران

مقابل پاراگوئه بی‌نقص بودیم

مسی: می‌خواهم با آرژانتین به جام برسم/ گلزنی من اهمیتی ندارد

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین بسیار هیجان‌زده است به همراه آلبی‌سلسته به فینال کوپاامریکا رسیده و در آستانه فتح این جام معتبر امریکای‌جنوبی است.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی پس از پیروزی 6 بر یک آرژانتین مقابل پاراگوئه به خبرنگاران گفت: من بسیار هیجان‌زده‌ام. ما به اولین هدف خود رسیدیم. حالا در فینال هستیم و فرصت داریم قهرمان شویم،

وی در ادامه افزود: توپ‌های ما در بازی‌های قبل وارد دروازه حریفان نمی‌شد، اما ایمان داشتیم بالاخره نتیجه تلاش خود را می‌گیریم. ما در بازی‌های گذشته فقط 4 گل زده بودیم و حالا مقابل شیلی موفق شدیم 6 گل به ثمر برسانیم.

کاپیتان آلبی‌سلسته در ادامه متذکر شد: ما سال‌گذشته موفق شدیم به دیدار فینال جام‌جهانی برزیل برسیم و حالا تا فینال کوپا آمریکا پیش رفته‌ایم. می‌خواهیم این بار در فینال برنده شویم و این مهم‌ترین هدف ما است.

وی در واکنش به سوالی درباره ناکامی‌اش در گلزنی در این دوره از رقابت‌ها نیز خاطرنشان کرد: گل‌ نزدن من را نگران نمی‌کند. تا وقتی تیم به گل می‌رسد، گلزنی من اهمیتی ندارد. نمایش تیمی ما مقابل پاراگوئه بی‌نقص بود و کاری را که می‌خواستیم انجام دادیم.

مسی درباره تقابل با شیلی میزبان در دیدار فینال نیز گفت: دیدار با شیلی رقابت نزدیکی خواهد بود. این یک ‏فینال است و من به نتیجه آن امیدوارم. قهرمانی با آرژانتین در کوپا‌آمریکا اتفاق ویژه‌ای است. ‏ می‌خواهم با تیم ملی به یک جام برسم.

لئو مسی با 3 پاس گلی که مقابل پاراگوئه به هم‌بازی‌های خود داد عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

تیم ملی آرژانتین در سی و نهمین حضور خود در کوپا امریکا موفق شده برای بیست و هفتمین بار جواز حضور در فینال را کسب کند.

آلبی‌سلسته در سال‌های۱۹۲۱، ۱۹۲۵، ۱۹۲۷، ۱۹۲۹، ۱۹۳۷، ۱۹۴۱٬۱۹۴۵، ۱۹۴۶، ۱۹۴۷، ۱۹۵۵، ۱۹۵۷، ۱۹۵۹، ۱۹۹۱، ۱۹۹۳ عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرده است.

کد خبر : ۲۸۷۵۴۹