خبرگزاری کار ایران

می‌خواهم به اروپا ترانسفر بشوم؛

احمدزاده: منتظر جواب پرسپولیس به باشگاه‌های یونانی و پرتغالی بودم/شرط و شروطی نداشتم

مهاجم جدید سرخ‌پوشان تاکید کرد که برای پرسپولیس شرط نگذاشته چون قرارداد داشته و از حضور در تیم‌بزرگ پرسپولیس خوشحال است.

فرشاد احمدزاده با بیان این مطلب اظهار کرد: چند تیم پرطرفدار در ایران داریم و پرسپولیس در میان آنها اولین است و بازیکنان‌بزرگی داشته و دارد. من 2 سال خیلی‌خوب در تراکتورسازی تبریز داشتم و امیدوارم همان تجربه را در پرسپولیس داشته باشم.

وی درباره اینکه در پرسپولیس جدا از مسائل فنی، کنار آمدن با فشار پیراهن و افکار عمومی مهم است، ادامه داد: خوشبختانه در تراکتورسازی تجربه خوبی از این جهت کسب کردم. به حضور در یک محیط پرفشار عادت دارم. جو ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بسیار سنگین بود. البته ورزشگاه‌آزادی هم جو خاص خود را دارد و همه دوست دارند آنجا بازی کنند. به هر حال تمام تلاش خودم را می‌کنم تا بتوانم روند خودم را حفظ کنم و بازیکن موثری برای تیم باشم.

هافبک جوان سرخ‌پوشان درباره ارزیابی خود از شرایط پرسپولیس نسبت به گذشته خاطرنشان کرد: وقتی در پرسپولیس بودم فقط 3 بازی کردم. اکثر اوقات در فهرست 18 نفره قرار نمی‌گرفتم و شرایط بد بود. همین مساله باعث شد زودتر به سربازی بروم و خوشبختانه در تراکتورسازی به روزهای اوج خودم برگشتم و حالا هم به خانه خودم پرسپولیس بازگشته‌ام.

وی درباره اهداف خود پس از حضور در پرسپولیس تصریح کرد: طبعا اولین هدف همان خواسته همه فوتبالیست‌ها است، اینکه بتوانم به تیم‌ملی راه پیدا کنم. پس از آن، در کنار اینکه به امید خدا پرسپولیس موفق بود، می‌خواهم به اروپا ترانسفر بشوم و بتوانم فوتبالم را آنجا دنبال کنم. شخصا امید زیادی به این فصل دارم تا با این کادر فنی بتوانیم، مدعی قهرمانی باشیم و ان‌شاءالله هواداران هم پشت ما خواهند بود و من هم از بعدازظهر امروز در تمرین حاضر خواهم شد.

احمدزاده در پاسخ به این سوال که اگر در آینده با پیشنهاد میلیون دلاری یک تیم عربی و پیشنهاد 200-300 هزار دلاری یک تیم اروپایی روبرو شود، کدام‌یک را انتخاب خواهد کرد، افزود: طبعا بازی در اروپا را انتخاب می‌کنم چون در 30 سالگی هم می‌شود در لیگ‌های عربی بازی کرد. البته من در همین مقطع نیز هر 2 پیشنهاد را داشتم. در اروپا از لیگ یونان و هم از لیگ پرتغال سراغ من آمده بودند اما چون قرارداد داشتم باید باشگاه‌ها با هم به توافق برسند که این توافق انجام نشد و من الان در خدمت پرسپولیس هستم.

وی درباره اینکه وقفه حضورش در کنار سرخ‌پوشان باعث نگرانی هواداران شد و شائبه‌هایی را درباره درخواست مالی وی ایجاد کرد، به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: من برای پرسپولیس شرط نداشتم چون قرارداد داشتم با 10 میلیون تومان هم باید بازی می‌کردم. می‌خواهم 2 سال خوب در پرسپولیس داشته باشم و به امید خدا خواسته هواداران را برآورده کنیم. این وقفه هم به خاطر این بود که تکلیف پیشنهادهای اروپایی بین باشگاه‌ها معلوم شود. هواداران هم محبت زیادی داشتند که امیدوارم جبران کنم.

احمدزاده در پاسخ به این سوال که اگر مثل فصل قبل بازیساز باشد، می‌تواند همان عملکرد را در پرسپولیس هم ارائه کند، خاطرنشان کرد: من هر جایی که برانکو بگوید بازی می‌کنم. در تراکتورسازی گوش‌راست و گوش‌چپ هم بودم اما بیشتر در پست هافبک طراح بازی کردم. برای اجرای خواسته‌های سرمربی در هر یک از این پست‌ها مشکل ندارم. البته در پرسپولیس بازیکنان بزرگی حضور دارند و باید خیلی تلاش کرد اما الان هر تیمی سراغ جوان‌ها رفته جواب گرفته است. نفت و ذوب‌آهن نمونه هستند و جوان‌ها در پرسپولیس هم جواب داده‌اند و من هم می‌خواهم آنچه در توان دارم را برای کمک به تیم ارائه کنم.

کد خبر : ۲۸۷۳۸۵