خبرگزاری کار ایران

کار سختی پیش‌رو داریم؛

مظلومی: همیشه در شرایط بحرانی آمدم/ فصل قبل هیچ بازیکنی کم‌ فروشی نکرد

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۲۷۴

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه پس از دو فصل ناکامی امسال کار سختی پیش رو داریم، گفت: باید با رفاقت و یکدلی برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز مظلومی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: همه می‌دانند در سخت‌ترین شرایط مسئولیت تیم استقلال را پذیرفتم و نظیر سال‌های گذشته در وضعیت بحرانی تیم را تحویل گرفتم ولی اعتقاد دارم استقلال تیم بزرگی است و با حمایت هواداران این پتانسیل را دارد که همواره جزو مدعیان لیگ باشد.

مظلومی تصریح کرد: بعد از 2 فصل ناکامی حالا همه از کادر فنی انتظار دارند تا استقلال را به جایگاه اصلی خود بازگرداند و این مسئولیت ما را سنگین می‌کند و باید هواداران و پیشکسوتان با رفاقت و همدلی برای موفقیت استقلال کمک کنند.

سرمربی استقلال در خصوص شایعه کم فروشی برخی از بازیکنان این تیم در فصل گذشته اظهار داشت: خوب نیست بازیکنی را به کم فروشی متهم کنیم، چراکه نفرات استقلال در فصل گذشته تمام توان خود را به کار بستند و اگر تیم نتیجه نگرفت باید اشکال را در جای دیگری جستجو کنیم.

وی درباره خریدهای امسال استقلال در فصل نقل و انتقالات گفت: تاکنون به صورت رسمی جابر انصاری، میثم مجیدی، امین حاج محمد و سیدمهدی رحمتی را جذب کرده ایم و با 2 بازیکن لیگ برتری دیگر نیز بزودی به توافقات نهایی می رسیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: همچنین خواهان ادامه حضور امید ابراهیمی، یعقوب کریمی و خسروی حیدری هستم و این سه بازیکن هم فصل آینده در استقلال خواهند بود.

مظلومی در مورد حضور نیافتن محسن فروزان در تمرینات استقلال گفت: به سئوالات حاشیه‌ای جواب نمی‌دهم. باید در استقلال رفاقت وجود داشته باشد وخوشحالم که طالب‌لو و رحمتی با برخورد دوستانه ای که داشتند ثابت کردند جو خوبی در تیم حاکم است.

مظلومی در مورد انتظارات بالای هواداران استقلال از کادر فنی تصریح کرد: در استقلال جوانگرایی ایجاد کردیم که برای هماهنگ شدن با تفکرات کادر فنی و دیگر نفرات نیاز به زمان دارند. امید زیادی دارم تا هواداران به تیم فرصت دهند تا شکل اصلی خود را پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز