خبرگزاری کار ایران

اوج کار ما هفته‌آینده در کرج است

صالح: استقلال بعد از 2 سال ناکامی کار سختی پیش‌رو دارد/انتظارات هواداران را برآورده می‌کنیم

مربی تیم فوتبال استقلال امیدوار است بعد از 2 سال ناکامی آبی‌پوشان تهرانی امسال انتظارات هواداران استقلال را بر آورده کنند.

مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تمرینات را از دیروز شروع کرده‌ایم و هفته آینده اردوی ما برگزار می‌شود. فکر می‌کنم تا پایان هفته تیم ما کامل می‌شود و اوج کار ما در اردوی کردان کرج خواهد بود.

وی درباره اهداف کادر فنی استقلال در فصل جدید گفت: فعلا بر اساس بازیکنانی که جذب می‌شوند سیاست‌گذاری می‌کنیم تا اهداف‌مان در فصل‌جدید را دنبال کنیم. باید ببینیم چه بازیکنانی جذب می‌شوند تا بتوانیم بر پایه آن هدف‌گذاری کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: استقلال 2 سال گذشته نتیجه نگرفته و کار سختی پیش رو داریم. البته کار کردن در تیم‌های بزرگ همیشه سخت است و اگر در نقل و انتقالات خوب یارگیری کنیم شرایط خوبی خواهیم داشت. تمام همکاران ما در کادر فنی خوب و باتجربه هستند و همه باید دست به دست هم بدهیم تا کار را جلو ببریم.

صالح در پایان گفت: هدف ما این است در فصل‌جدید انتظارات هواداران را برآورده کنیم و تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان این است که هواداران‌استقلال را با نتایج خوبی که می‌گیریم خوشحال کنیم.

کد خبر : ۲۸۶۷۷۷