خبرگزاری کار ایران

نصرآزادانی در گفت‌وگو با ایلنا:

هدف ما کسب حداکثر سهمیه المپیک است/دیگر هیچ کشوری در تکواندو دست و پا بسته نیست

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۶۹۴

کاپیتان تیم ملی تکواندو تاکید دارد که هدف ملی‌پوشان ایران کسب حداکثر سهمیه المپیک 2016 است.

علیرضا نصرآزادانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت خود اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان روزی دو نوبت قبل و بعد از افطار تمرین می‌کنیم و شرایط من هم مانند سایر ملی پوشان بسیار خوب است.

وی درباره تورنمنت کره‌جنوبی که اواخر ماه جاری برگزار خواهد شد، بیان داشت: من و سید محمد رفیعی به عنوان نمایندگان وزن پنجم تیم ملی تکواندو در این مسابقات حاضر می‌شویم و امیدوارم مدال طلا نصیب یکی از ما 2 نفر شود.

نصر آزادانی ادامه داد: این تورنمنت جزو بزرگترین رقابت‌های دنیاست و فکر می‌کنم قهرمانی در این پیکارها کار بسیار دشواری باشد. البته من تلاشم را می‌کنم اما نتیجه دست خداست.

نماینده  وزن منهای 74 کیلوگرم کشورمان درباره ناکامی‌اش در جهانی روسیه گفت: در رقابت‌های جهانی فرصت خوبی داشتم وضعیت رنکینگی‌ام را بهتر کنم اما بدشانسی آوردم. بازی مقابل نماینده کره یک ضربه 3 امتیازی زدم که متاسفانه ضربه‌ام به طور کامل روی سر و صورت حریف پیاده نشد و نتوانستم پیروز از زمین خارج شوم. به هر حال این رقابت‌ها تمام شده و نگاهم به آینده است.

قهرمان بازی‌های آسیایی گوانگژو  در ادامه به بالا رفتن سطح تکواندو بین تمام کشورهای دنیا اشاره کرد و افزود: شاید گذشته کره‌جنوبی تنها حریف ما بود اما الان هیچ کشوری در تکواندو دست و پا بسته نیست. ما شاهد هستیم کشورهایی که سال‌های نه چندان دور اصلا تکواندو نداشتند، امروز در بعضی وزن‌ها مدعی قهرمانی جهان هستند.

وی درباره حواشی پیش‌آمده درباره انتخابش به عنوان جانشین باقری‌معتمد پیش از مسابقات جهانی عنوان کرد: همه می‌دانند باقری‌معتمد آن زمان مصدوم بود. باور کنید هیچ فرقی نمی‌کند چه کسی در مسابقات حضور پیدا کند زیرا هدف تمام ما کسب حداکثر سهمیه المپیک 2016 است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز