خبرگزاری کار ایران

مسابقه حساسی در شهریور دارم؛

روزبهانی: مسابقات APB باعث پیشرفت بوکس می‌شود/ نیاز به حمایت داریم

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۴۱۸

نخستین المپین بوکس کشورمان با اشاره به اینکه باید شهریورماه در مسابقه حساسی شرکت کند، گفت: می‌خواهم باز هم در مسابقات APB قهرمان شوم.

احسان روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در شرایط بدنی خوبی به سر می برم اما نداشتن حریف تمرینی کمی در کارم خلل ایجاد کرده است.

وی در خصوص آسیب دیدگی اش عنوان کرد: آسیب دیدگی بینی من به گونه ای بود که باید 18 ماه استراحت می‌کردم اما نمی خواستم مسابقات APB را از دست بدهم و باید هرطور که شده برای کسب کمربند قهرمانی دوم بجنگم.

روزبهانی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری مسابقه تدارکاتی گفت: تمام رقیبان من از سراسر دنیا در کوران مسابقات هستند و امیدوارم من هم در تورنمنت‌های تدارکاتی شرکت کنم تا از آنها عقب نمانم. من نیاز دارم که مدام وارد رینگ شوم و امیدوارم این امر هرچه زودتر میسر شود.

بوکسور وزن 81 کیلوگرم کشورمان عنوان کرد: درست است که اگر در مسابقه شهریور ماه در APB شکست هم بخورم اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد اما دوست دارم با کسب پیروزی در این رقابت، دومین کمربند طلای مسابقات بوکس حرفه ای آیبا را هم به خود اختصاص دهم.

وی درباره پاداش نقدی که از فدراسیون دریافت کرد، اظهار داشت:رئیس فدراسیون بوکس قول داده بود به هر بوکسوری که سهمیه المپیک 2016 را کسب کند، 10 میلیون تومان پاداش دهد که این مبلغ به اضافه 3 میلیون تومان هزینه های پزشکی از سوی فدراسیون به من پرداخت شد.

روزبهانی به تاثیرات مثبت حضور بوکسورهای ایرانی در مسابقات APB اشاره کرد و گفت:حضور بوکسورهای کشورمان در این مسابقات از لحاظ فنی و مالی شرایط خوبی را برای‌شان ایجاد می کند و  کمک می کند بوکس ایران در سطح اول جهان شناخته تر شود.

نخستین المپین بوکس کشورمان در بازی های المپیک 2016 ریو گفت:بوکس ما استعدادهای زیادی‌دارد و امیدوارم روزی برسد که یک تیم از ایران در مسابقات WSB حضور داشته باشد.

وی در خاتمه در پاسخ به این سئوال که چند سهمیه المپیک کسب خواهیم کرد، گفت:اگر شرایط فراهم باشد می‌توانیم 2 یا 3 سهمیه دیگر کسب کنیم. ما فقط به کمی حمایت احتیاج داریم تا قدرت بوکس ایران را به جهانیان ثابت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز