خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵

داورزنی: بچه‌ها در این 3 هفته کولاک کردند / پاداش بازیکنان 70 میلیون تومان است

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۳۸۵

رئیس فدراسیون والیبال از تصویب پاداش 70 میلیون تومانی برای هریک از بازیکنان تیم ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا داورزنی پس از پیروزی 3 بر 2 تیم والیبال ایران مقابل لهستان در جمع خبرنگاران گفت: این پیروزی  را به مردم تبریک می‌گویم. تماشاگران ما غیرتی مثال‌زدنی داشتند. خیلی از آن‌ها ساعت‌ها پیش از بازی به سالن می‌آیند و ایستاده مسابقه را تماشا می‌کنند. این تماشاگران به عنوان رکن اصلی موفقیت ما به حساب می‌آیند.

وی درباره اتفاقات ست پنجم مسابقه اظهار کرد: روند مسابقه به دلیل مصدومیت میرزاجان‌پور تغییر کرد وگرنه ما حتی می‌توانستیم 3 بر یک برنده شویم. بازیکنان ما در این سه هفته کولاک کردند. آن‌ها روسیه قهرمان المپیک، آمریکا قهرمان لیگ جهانی و لهستان قهرمان جام جهانی را شکست دادند. امیدوارم این روند یک شنبه ادامه پیدا کند و بلیت ریو را بگیریم. اگر حالا به رختکن بروید می‌بینید یکی از بچه‌ها روی کتف‌اش، دیگری روی زانو و یک نفر روی بازوی خود یخ گذاشته است. مردم در این ایام مبارک بچه‌ها را دعا کنند.

رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به پرسشی مبنی بر پاداش بازیکنان تیم ملی توضیح داد: در آخرین مصوبه دولت پاداش یک و نیم میلیاردی و یک حواله خودرو برای کل بازیکنان تیم در نظر گرفته شده بود. البته با توجه به اینکه حواله خودرو مصوب نشد، این موضوع از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس به درخواست ما و پیگیری وزیر ورزش بررسی شد. پس از آن قرار شد به جای حواله خودرو بازیکنان نفری 70 میلیون تومان دریافت کنند که این پاداش قبل از رفتن به ریو پرداخت می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز