خبرگزاری کار ایران

جلسه فدراسیون بسکتبال درباره یک کناره‌گیری

موافقت مشحون با استعفای آبکاریان/ رئیس جدید کمیته داوران هفته آینده معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۸۴۸

رئیس فدراسیون بسکتبال از موافقت‌اش با کناره‌گیری ورژ آبکاریان از ریاست کمیته داوران این فدراسیون خبر داد.

محمود مشحون در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به کناره‌گیری آبکاریان از سمت خود اظهار کرد: رئیس کمیته داوران امروز اعلام کرد علاقه‌مند است در سمت‌های دیگر با فدراسیون همکاری کند و نمی‌خواهد کار فعلی خود را ادامه دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما با استعفای آبکاریان موافقید؟ توضیح داد: وقتی کسی به هر دلیلی نمی‌خواهد کار خود را ادامه دهد و اعلام می‌کند مایل است در سمت‌های دیگری فعالیت کند، من هم به نظر او احترام می‌گذارم. به هرحال این خواسته خود آقای آبکاریان بود.

مشحون درباره رئیس جدید کمیته داوران فدراسیون بسکتبال گفت: من درباره این موضوع نمی‌توانم به تنهایی تصمیم‌گیری کنم. قرار است هفته آینده جلسه‌ شورای هماهنگی فدراسیون بسکتبال برگزار شود و در آن جلسه رئیس جدید کمیته داوران هم معرفی می‌شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال درباره ارسال کارنامه فنی گزینه‌های خارجی مربیگری تیم ملی به وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: عملکرد 14 گزینه خارجی برای حضور در تیم ملی بسکتبال، از سوی کمیته فنی بررسی شد. دیروز هم 6 گزینه دیگر به این جمع اضافه شدند تا کمیته فنی تحقیقات‌اش را درباره 20 مربی ادامه دهد. در نهایت به 3 گزینه نهایی رسیدیم که کارنامه‌ فنی آن‌ها به وزارت ورزش و جوانان ارسال شد. منتظریم کمیته نظارت بر عملکرد مربیان خارجی این وزارتخانه‌، نظرش را درباره گزینه‌های نهایی به ما اعلام کند تا تکلیف مربی تیم ملی بسکتبال مشخص شود.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به زمان باقی‌مانده تا آغاز انتخابی المپیک آیا بلاتکلیفی نیمکت تیم ملی، فرصت‌سوزی نیست؟ توضیح داد: هرچه زمان را از دست بدهیم، بهتر از این است که تصمیم اشتباهی بگیریم. درست است هنوز تکلیف مربی تیم ملی، اردوهای این تیم و کشوری که قرار است در آن اردو برگزار کنیم مشخص نیست اما ما به داشته‌های‌مان فکر می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز