خبرگزاری کار ایران

با تصمیم مسئولان فدراسیون؛

رضایی‌منش به کادرفنی تیم ملی ووشو اضافه شد

علیرضا رضایی‌منش به کادر فنی تیم ملی ووشوی بزرگسالان ایران در بخش ساندا اضافه شد تا به عنوان مربی فنون درگیری و کشتی به کادر فنی یاری رساند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون ووشو، با تصمیم مسئولان فدراسیون ووشو مبنی بر اضافه شدن یک مربی کشتی به کادر فنی و پس از مذاکره با فدراسیون کشتی، علیرضا رضایی‌منش به کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ایران در بخش ساندای مردان اضافه شد.

وی در جام‌جهانی کشتی سال 1992 عضو تیم ملی ایران بوده و سال 1993 مدال برنز مسابقات کشتی قهرمانی آسیا در مغولستان را برگردن آویخته است. رضایی‌منش مدال طلای مسابقات دانشجویان جهان سال 1998 را در کارنامه دارد.

رضایی‌منش از سال 83 عضو کادر فنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشتی بوده و سال گذشته توانست تیم جوانان را در رسیدن به قهرمانی جهان پس از 19 سال، کمک کند. وی هم اکنون به عنوان عضو کمیته‌فنی مربیان فدراسیون‌کشتی نیز فعالیت می‌کند.

وی که کارشناس‌ارشد تربیت‌بدنی است درباره حضورش در کادرفنی تیم ملی ووشو گفت: هدفم خدمت به ورزش‌ایران است و پس از اینکه سال‌ها در کشتی حضور داشتم حالا می‌خواهم تجربیاتم را در اختیار ووشوکاران قرار دهم و امیدوارم بتوانم نقشی در رسیدن سانداکاران ایران به موفقیت داشته باشم.

وی افزود: چندین مبارزه ساندا را تماشا کرده و بررسی‌های لازم را درباره این نوع مبارزه داشته و می‌دانم فنون درگیری، پرتابی و زیرگیری در آن نقش مهمی برای امتیاز گیری و رسیدن به پیروزی دارد. به خوبی می‌دانم فنون زیرگیری و درگیری چقدر دارای اهمیت است.

مربی تیم ملی ووشوی ایران ادامه داد: تمرینات تیم‌ملی بزرگسالان از یکم مردادماه آغاز می‌شود که به دلیل زمانی که در اختیار داشتم، چند جلسه‌ای در تمرینات جوانان حضور یافتم و نکات ابتدایی را در اختیار آنها قرار دادم و بازهم در تمرینات جوانان شرکت خواهم کرد.

رضایی منش خاطرنشان کرد: در کنار حسین اوجاقی برنامه‌ریزی لازم را برای آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان انجام خواهیم داد تا در آزمون جهانی به نتایج درخشانی دست یابیم. البته هر روز در حال تکمیل اطلاعات خود از ساندا هستم تا با دست پر، کارم را دنبال کنم.

کد خبر : ۲۸۵۴۴۱