خبرگزاری کار ایران

عفراتی خبر داد:

برخورد وزارت‌ورزش با باشگاه‌های فاقد مجوز کمیسیون ماده 5

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۴۱۹

دبیر کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش مجوز این کمیسیون را راهی اصولی برای مطالبه حقوق حقه ورزشکاران و باشگاهای حاضر در همه سطوج لیگ‌های فوتبال، بسکتبال و والیبال عنوان کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیر عفراتی با بیان اینکه وزارت‌خانه در تلاش است هماهنگی لازم را برای حضور تیم‌ها در سطوح مختلف لیگ ایجاد کند،‌ افزود: در گام نخست رشته‌های فوتبال، بسکتبال و والیبال شامل این ماده شده‌اند. بر همین اساس، تنها باشگاه‌هایی حق فعالیت دارند که مجوز لازم از کمیسیون ماده 5 را دریافت کرده باشند.
 
دبیر کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان، مجوز این کمیسیون را راهی اصولی برای مطالبه حقوق حقه ورزشکاران و باشگاهای حاضر در همه سطوج لیگ‌های فوتبال، بسکتبال و والیبال عنوان کرد و گفت: این کمیسیون به مشکلاتی در زمینه حقوقی، مالی و فنی رسیدگی می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون این موضوع عملیاتی نشده و باشگاه‌ها بدون این مجوز در لیگ‌ها فعالیت می‌کنند، اظهار داشت:  وزارت‌ورزش می‌خواهد به این مشکل پایان دهد؛ بر اساس ارسال نامه ما به فدراسیون‌های یاد شده، این فدراسیون‌ها موظف به جلوگیری از حضور تیم‌های فاقد مجوز کمیسیون ماده 5 هستند. اگر رسیدگی نشود خود ما به صورت مستقیم ورود و برخورد خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز