خبرگزاری کار ایران

روشن در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

قهر و گریه پرویز مظلومی با تشکیل کمیته‌ فنی استقلال/آه جوان‌ها قلعه‌نویی را گرفت

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مهم این است که چه کسی مظلومی را به عنوان سرمربی استقلال انتخاب کرده است.

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: نمی‌دانم چه کسی مظلومی را انتخاب کرده است. اگر مقداد نجف‌نژاد انتخاب کرده که شخصیت مربی‌اش مثل خودش است اما اگر کمیته‌فنی او را انتخاب کرده، کمکش می‌کنیم و باید 4-5 بازی اول به او فرصت بدهیم که ان‌شالله موفق باشد.

وی افزود: تا زمانی که مظلومی خلاف نکند کمکش می کنیم. مظلومی نباید اشتباهات گذشته اش را تکرار کند. حتی اگر قلعه نویی هم سرمربی استقلال می شد کمکش می کردیم به شرطی که اشتباهات گذشته را تکرار نمی کرد و حق کسی را نمی خورد. مظلومی اینها را می داند و زمان خودش و قلعه نویی این حق خوری ها بوده و نباید تکرار شود. من قرار نیست در استقلال پست بگیرم و فقط حرف مردم را می زنم.

پیشکسوت‌استقلال اظهار داشت: به نظرم مظلومی خودش را سوزاند چون مشکلات استقلال خیلی زیاد است و جمع‌کردن آن کار مظلومی نیست. قلعه‌نویی 2 سال زور زد و نتوانست کاری بکند.

وی افزود: ما گفتیم مربی‌خارجی بیاید و برنامه بدهد و بچه‌های ایرانی کمکش کنند و اصل کارش را هم روی آکادمی بگذارد، یعنی همان کاری را که رایکوف کرد. به این دلیل گفتیم مربی خارجی بیاورند وگرنه مربیان‌ایرانی را بیشتر دوست داریم. چرا می‌خواستند منصوریان را بدبخت کنند وقتی تیمش خوب کار کرده است. امیر قلعه‌نویی خلاف کرد و حق بازیکنان جوان را خورد و آه بازیکنان جوان او را گرفت. مظلومی هم خلاف کند آه جوان‌ها او را می‌گیرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه گفت: مظلومی کار خیلی سختی دارد و خلاف نکند تا حمایتش کنیم چون اگر خلاف کند و حمایتش کنیم؛ ما هم زیر سوال می‌رویم. قلعه‌نویی با آن پشتوانه انسانی نتوانست کاری بکند و کار پرویز خیلی سخت است.

روشن در پایان گفت: مظلومی حتما باید کمیته‌فنی قوی را بپذیرد، نه اینکه کمیته‌فنی را خودش انتخاب کند و افرادی را بگذارد که در نشست‌مطبوعاتی کارآیی داشته باشند. مظلومی در برنامه‌اش نوشته بود دوست دارد با کمیته‌فنی قوی کار کند، هر چند 2 سال قبل وقتی کمیته‌فنی تشکیل شد گریه و قهر کرد اما الان حرف درستی زده و پای آن بایستد. کمیته‌فنی فقط به سرمربی کمک می‌کند. اگر هیات‌مدیره پرویز را انتخاب کرده که کار غلطی است و اگر کمیته‌فنی او را انتخاب کرده موافق هستم.

کد خبر : ۲۸۵۳۴۴