خبرگزاری کار ایران

برای جذب استیماچ دغدغه فنی داشتیم؛

افشارزاده: محبوبیت دلیل انتخاب مظلومی بود/ دور مانده‌های استقلال برمی‌گردند

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۲۷۴

همزمان با تجمع جمعی از هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه در اعتراض به سرمربیگری پرویز مظلومی، مدیرعامل باشگاه آبی پوشان دلیل انتخاب مظلومی را مقبولیت میان هواداران عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی صبح امروز رسما به عنوان سرمربی استقلال معرفی شد اما عده ای از هواداران استقلال با تجمع مقابل ساختمان باشگاه به این موضوع اعتراض کرده‌اند که این تجمع هنوز هم ادامه دارد.

همزمان با این تجمع بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گویی اظهار داشت: با گزینه های مختلفی برای هدایت استقلال مذاکره کردیم اما در نهایت نظر کمیته فنی، استفاده از یک مربی با تجربه و استقلالی در این شرایط حساس بود.

وی درباره مذاکره با ایگور استیماچ گفت: از استیماچ به دلیل وقت و انرژی که در مذاکرات گذاشت ، تشکر می کنم اما نظر کمیته فنی این بود که با توجه به عدم شناخت این مربی کروات از استقلال و فوتبال ایران و با توجه به زمان زیادی که برای انتخاب اعضای هیات مدیره و کادر فنی جدید از دست رفت، بستر مناسبی برای همکاری با وی وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: دلایل عدم توافق با مربی کروات مشکلات مالی نبود بلکه دغدغه های فنی دلیل اصلی ما برای انتخاب یک مربی از خانواده استقلال بود. با نظر اعضای کمیته فنی، باشگاه استقلال نمی توانست با توجه به نتایج دو فصل اخیر ریسک انتخاب مربی خارجی را بپذیرد.

افشارزاده درباره دلایل انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال گفت: مظلومی یکی از پیشکسوتان شناخته شده و محبوب باشگاه است که در مقام سرمربی تیم در سال‌های گذشته به موفقیت رسیده بود. کمیته فنی و هیات مدیره باشگاه، وی را به دلیل شناخت خوب از فضای فوتبال استقلال ، مقبولیت در میان هواداران و تجربه بالای مربیگری در لیگ برتر، به عنوان بهترین گزینه برای هدایت تیم در فصل پانزدهم برگزیدند.

وی افزود: دیدگاه های پرویز مظلومی و اعضای کمیته فنی استقلال به قدری نزدیک بود که تنها جلسه ما با وی برای قبول هدایت تیم، کمتر از 30 دقیقه طول کشید. قرار شد با انتخاب کادری مجرب و علمی کار را برای بستن استقلالی مقتدر در لیگ آغاز کند. مظلومی با همکاری مجید صالح مسئولیت دارد تا با گروهی از استقلالی‌های با سابقه که به هر دلیلی در سال‌های اخیر از تیم دور مانده اند، مجموعه ای قدرتمند را برای سال پیش رو آماده کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال با تشکر از صبر هواداران این تیم گفت: می دانیم در ماه های گذشته مشکلات تحمیل شده به باشگاه که ناشی از بحث واگذاری بود، خاطرتان را آزرد اما تمام تلاش مجموعه جدید مدیریتی استقلال در لیگ پانزدهم، ساختن استقلالی مقتدر با مشارکت همه پتانسیل استقلال است. به امید خدا روزهای روشن پیش روی باشگاه و شما هواداران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز