خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس فراکسیون ورزش مطرح کرد؛

توقف خصوصی‌سازی سرخآبی‌ به دستور مجلس قابل انجام است، نه وزرا

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۰۶۹

نایب رئیس دوم فراکسیون ورزش مجلس با رد صحبت وزیر اقتصاد درخصوص از دستور کار خارج شدن طرح واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قانون تنها از طریق مجلس می‌تواند لغو می‌شود.

به گزارش ایلنا، سیدمهدی هاشمی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: موضوع واگذاری باشگاه‌های سرخآبی‌ها در دستور کار فراکسیون ورزش است و در اولین جلسه که قرار است به زودی برگزار شود، بررسی خواهد شد. البته باتوجه به مشکلاتی که به وجود آمده نیاز است که این موضوع بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد و امیدوارم یک تصمیم خوب در این خصوص اتخاذ شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در گفت و گو با خانه ملت اضافه کرد: طرح خصوصی‌سازی، یک قانون است و اگرقرار باشد اجرا نشود، باید توسط مجلس لغو شود. اگر در حال حاضر مسئولان دولت در روش و برنامه زمانبدی طرح واگذاری، سلیقه‌ای داشته باشند، می‌توانند اعمال کنند ولی در مجموع لغو طرح و از دستور کار خارج شدن آن، عملی نیست و اجرای این طرح باتوجه به قانونی بودن آن اجتناب ناپذیر است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: دولت تنها در یک صورت می‌تواند برای لغو طرح خصوصی‌سازی اقدام کند و آن نیز ارائه لایحه‌ای به مجلس است که اگر موافقت شود این اتفاق می‌افتد ولی بعید است مجلس چنین چیزی را بپذیرد و لغو طرح خصوصی‌سازی را هم بعید می‌دانم.

نائب رئیس دوم فراکسیون ورزش مجلس درخصوص انتخاب هیأت مدیره جدید برای دو باشگاه عنوان داشت: نمی‌توان گفت که دولت خارج از چارچوب اختیارات خود این کار را انجام داده ولی این اعضا تنها تا زمان مزایده، می‌توانند حضور داشته باشند و امورات مربوط به دو باشگاه را پیگیری کنند.

هاشمی درباره دوشغله شدن برخی از اعضای هیات مدیره این دوباشگاه گفت: اگر عضو موظف نباشند شغل محسوب نمی شود.

به گزارش ایلنا، علی طیب نیا وزیر اقتصاد بعد از جلسه هیأت وزیران درباره وضعیت واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفته بود که بعد از برگزاری 4 دور مزایده برای واگذاری سرخآبی ها و به نتیجه نرسیدن آن واگذاری از طریق مزایده را از دستور کار خود خارج شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز