خبرگزاری کار ایران

عبدی خبر داد:

اعلام فهرست نهایی بازیکنان مورد نظر برانکو/ مشکل‌مالی کادر فنی حل شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۰۲۱

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: هیأت مدیره باشگاه صد در صد با کادر فنی تیم موافق است و کلیه امور با هماهنگی‌های لازم اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، حسین عبدی عضوی هیأت مدیره و سخنگوی باشگاه پرسپولیس پس از نشست اعضای هیأت مدیره با کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، ضمن بیان این مطلب افزود: در نشست روز گذشته و جلسه امروز با برانکو، برنامه‌های ایشان را دریافت کردیم و به منظور جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی بحث و تبادل نظر شد و نتایج خوبی بدست آمد.

وی افزود: امروز هم از سوی کادر فنی لیست جدیدی برای جذب بازیکنان مورد نظر دریافت کردیم و باید با آنها به تفاهم برسیم. البته همه اینها منوط به این است که در نهایت چه بازیکنانی که قرارداد دارند و چه بازیکنانی که قرارداد ندارند، با باشگاه به تفاهم برسند و این مساله باعث می‌شود که سرمربی بتواند برنامه‌های آتی خود را نسبت به زمان و نوع تمرینات و همینطور کمپ‌هایی که باید برای اردو داشته باشند، ارائه نمایند.

عبدی تصریح کرد: روز گذشته هم که از ساعت 16 الی 19:30 جلسه‌ای را برگزار کردیم، در مورد خیلی از مسائل صحبت شد. مخصوصا در مورد برنامه‌هایی که باشگاه از ایشان می‌خواست و این برنامه‌ها تنها شامل تیم بزرگسالان نبود و در خصوص زیر ساخت‌ها و اینکه از ظرفیت‌های ایشان به شکل بهینه‌تری استفاده شود، تبادل نظر شد تا باشگاه بتواند از تمام ظرفیت‌های آقای برانکو که با باشگاه قرارداد دارند، بهره ببرد.

سخنگوی باشگاه در مورد آغاز تمرینات تیم نیز خاطرنشان کرد: امروز تمرینات تیم شروع می‌شود و ظرف سه، چهار روز آینده با تمام بازیکنان، چه افرادی که قرارداد دارند و چه بازیکنانی که قرارداد ندارند باید بیایند و بتوانند در مورد تفاهمی که در سال آتی هست و همه مسائل جاری قراردادی خودشان و همکاری با باشگاه به تفاهم برسیم.

حسین عبدی در مورد حضور دستیاران برانکو در باشگاه گفت: دستیاران برانکو ایوانکوویچ برای معارفه آمدند، چون تغییراتی صورت گرفته است و مشکل مالی کادر فنی امروز حل شد. امیدوارم که مشکل مالی که در سالیان گذشته احساس می‌شد، امسال کمتر دیده بشود و همه چیز بتواند روال عادی و حرفه‌ای خودش را پیش ببرد.

عبدی در مورد اردوهای تیم افزود: فقط مشکل ما این است که هر چه زودتر تیم را کامل کنیم که ایشان باید با نفرات اصلی به اردو برود و در این چند روز آینده سعی خواهد شد تیم تکمیل شود اما باشگاه کار دیگری هم نسبت به این قضیه دارد و آن اینکه طرح متفاوتی برای تشکیل اردوها در نظر است و با کادر فنی هماهنگ شد.

سخنگوی پرسپولیس درباره نظر هیأت مدیره در خصوص کادر فنی در سال آتی گفت: هیأت مدیره صد در صد کادر فنی را پذیرفته چون آنها با باشگاه قرارداد دارند. یکی از بزرگترین معضلات هر سیستمی تغییرات زیاد است و شاید تغییرات بی‌مورد اما هر تغییراتی در جایگاه خودش اگر به طرف مثبت میل کند تغییرات خوبی خواهد بود.

حسین عبدی در خصوص جلسه روز گذشته و نشست امروز گفت: جلسه دیروز خیلی گسترده بود و صحبت‌های کلی و زیادی مطرح شد و در جلسه امروز، موضوعات مورد به مورد مطرح و بر حسب اولویت‌ها مورد بررسی قرار گرفت. در جلسات فردا و پس فردا نیز اولویت‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز