خبرگزاری کار ایران

نه تاکتیک گلزنی داریم، نه برنامه؛

قاسمپور: کی‌روش فکر می‌کند ایرانی‌ها فوتبال نمی‌فهمند/ کارلوس همچنان دنبال توجیه است!

مهاجم سابق تیم‌ملی فوتبال ایران معتقد است مقابل تیم ضعیفی مثل ترکمنستان باید راحت برنده می‌شدیم.

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در بازی با ترکمنستان خوب نبودیم. از تیم‌ملی ما انتظار بیشتری هست و باید انتظار داشته باشیم مقابل تیم ضعیفی مثل ترکمنستان ببریم و راحت هم ببریم. فوتبالی که از ترکمنستان دیدیم خیلی ضعیف بود و نمی‌توانستند توپ را استپ کنند یا یک بازیکن را از مقابل بردارند.

وی افزود: با توجه به سابقه‌ای که فوتبال ما دارد و هزینه‌ای که برای کی‌روش شده و فرصتی که به او داده‌اند؛ باید نتیجه بهتری مقابل ترکمنستان می‌گرفتیم. بدون ما بازی خوبی انجام ندادیم و نتیجه خوبی هم نگرفتیم و این عملکرد راضی‌کننده نیست.

وی در ادامه گفت: وقتی تیم ما یک تاکتیک مشخص برای گلزنی ندارد دوباره به همان فوتبال سنتی‌اش روی می‌آورد و دنبال سانتر و بازی مستقیم و استفاده از توپ‌های بلند می‌رود که گاهی اوقات جواب نمی‌دهد مثل بازی با ترکمنستان که نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم.

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: کی‌روش اعلام کرده بازیکنان تیم‌ملی مقابل ترکمنستان انگیزه نداشته‌اند. این حرف یعنی چه؟ یعنی باید آرژانتین و برزیل و اسپانیا را جای یمن و گوام و ترکمنستان بیاورند تا بازیکنان ما انگیزه داشته باشند؟ این حرف کی‌روش توجیه است. امکان ندارد بازیکنان تیم ملی انگیزه نداشته باشند. وظیفه مربی همین است و باید به بازیکنانش انگیزه بدهد.

قاسمپور همچنین متذکر شد: مگر می‌شود بازیکنی که 2-3 بازی برای تیم‌ملی کرده انگیزه نداشته باشد؟ مگر می‌شود طارمی برای تیم ملی انگیزه نداشته باشد؟ کی‌روش وقتی بازی دوستانه با ازبکستان را می‌برد؛ مدعی می‌شود برد برای او با نیم‌گل هم مهم است و وقتی بازی رسمی با ترکمنستان را نمی‌برد این حرف‌ها را می‌زند. شاید کی‌روش فکر می‌کند در ایران کسی فوتبال نمی‌فهمد.

وی در پایان متذکر شد: وقتی کی‌روش به این همه مربی و کارشناس توهین می‌کند و با او برخورد نمی‌شود؛ باز همین حرف‌ها را می‌زند. ما اگر به بنگلادش و مالدیو هم ببازیم کی‌روش به اندازه کافی توجیه دارد.

کد خبر : ۲۸۴۴۶۸