خبرگزاری کار ایران

این تیم به معجزه نیاز دارد

انصاری‌فرد: دیگر کسی به‌خاطر اسم پرسپولیس قراردادی نمی‌بندد/پشتوانه اقتصادی مهم است، نه افراد!

مدیرعامل سابق باشگاه‌پرسپولیس معتقد است این تیم در فصل پانزدهم لیگ‌برتر نیاز به معجزه دارد تا نتیجه‌ای بگیرد چراکه شرایط امیدوار کننده نیست.

عباس انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: از اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس 3 نفر ورزشی هستند و البته گرشاسبی را هم باید ورزشی بدانیم و به نظرم هنوز اعضای اقتصادی هیات مدیره را معرفی نکرده‌اند و به همین دلیل تعداد آنها کم است و بقیه نفرات هیات‌مدیره نمایندگان اسپانسر خواهند بود.

وی افزود: همه این مسائل هم که حل شود مهم‌ترین بحث در این باشگاه‌ها بحث اقتصادی است و باید تامین بودجه شود. این هیات‌مدیره از نظر ورزشی قوی هستند و مهم این است پشتوانه‌اقتصادی آنها قوی باشد تا اگر طرح و برنامه‌ای دارند بتوانند آن را اجرا کنند.

وی درباره ادعای نژادفلاح که این هیات مدیره را منتسب به حمیدرضا سیاسی دانسته، اظهار داشت: نمی‌دانم در این باره چه بگویم چون زیاد در این مسائل وارد نیستم. حتما نژادفلاح این مسائل را بهتر می‌داند چراکه در زمان سیاسی هم این افراد بودند و شاید به همین دلیل این حرف را زده است.

مدیر عامل سابق پرسپولیس گفت: برای فصل جدید پرسپولیس زمان زیادی را از دست داده و خیلی دیر شده است و به همین خاطر اعتقاد دارم بعید است بشود در این تیم شرایط خوبی ایجاد کرد مگر اینکه نژاد فلاح تا الان کارهای خوبی انجام داده باشد و بازیکنان لازم را جذب کرده باشد؛ در غیر اینصورت کار خیلی سخت می شود. البته برای نژاد فلاح هم سخت بود که در این بلاتکلیفی بازیکن جذب کند.

انصاری‌فرد در پایان گفت: قاعدتا با این شرایط نباید منتظر فصل خوبی برای پرسپولیس باشیم مگر اینکه معجزه‌ای رخ دهد. با این شرایط فعلی نباید امیدی داشته باشیم. بازیکنان همه مسائل را می‌سنجند و تیم انتخاب می‌کنند و دیگر به خاطر اسم پرسپولیس کسی قرارداد نمی‌بندد و حفظ همین تیم هم کار خیلی سختی است.

کد خبر : ۲۸۴۴۴۸