خبرگزاری کار ایران

سرمربی جدید چینی تیم ملی تالو ایران:

می‌خواهم در ووشوی ایران موثر باشم/تفاوت زیادی بین تالو و ساندا وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۴۱۲

سرمربی چینی تیم‌ملی تالوی ایران با بیان اینکه می‌خواهم در ووشوی ایران موثر باشم، گفت: باید برنامه‌ای داشته باشیم تا بتوانیم تالوی ایران را در سطح آسیا و جهان به افتخارات زیادی برسانیم.

هو جین چاو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در فرم‌های مختلف تالو مدال‌آوری کردم و با این رشته آشنایی کامل دارم. من با تالو زندگی کردم و می‌دانم چگونه باید در آن به موفقیت رسید.

وی درباره سابقه مربیگری‌اش افزود: ابتدا در کشورخودم(چین)شروع به کار کردم اما پس از آن در اندونزی و آمریکا هم مربیگری کردم. هنگامی که انجمن ووشوی چین اعلام کرد ووشوی‌ایران نیاز به یک مربی تالو دارد و این پیشنهاد را به من داد، از این مسئله استقبال کردم زیرا می‌خواستم چالش جدیدی در دوران مربیگری‌ام تجربه کنم. من به خوبی می‌دانم ایران از قطب‌های ووشوی جهان است و امیدوارم بتوانم در پیشبرد اهداف تالو در ایران موثر باشم.

سرمربی چینی تیم ملی تالوی ایران تاکید کرد: ووشوکاران ایرانی بسیار مستعدتر از بازیکنان کشورهایی هستند که با آنها کار کرده‌ام. ایرانی‌ها با عشق و علاقه کار می‌کنند و شوق زیادی به یادگیری دارند که این مسئله انگیزه من را برای کار کردن در ایران افزایش می‌دهد.

وی درباره حضور در تمرینات تیم ملی جوانان تالو گفت: رئیس فدراسیون ووشو از بنده خواست پیش از آغاز اردوی بزرگسالان درتمرینات تیم‌های پایه حضور پیدا کنم و من هم این موضوع را پذیرفتم. جوانان تالوکار ایرانی بسیار با استعداد هستند، تنها یکسری مشکلات‌جزیی در اجرای فرم دارند که این نکات را به آنها گوشزد کردم.

هو جین چاو درباره اینکه آیا پس از آغاز اردوی بزرگسالان همکاری‌اش با تیم‌های پایه را قطع خواهد کرد، گفت: مطمئن باشید هر کمکی از دستم بر بیاید برای تیم‌های پایه ایرانانجام خواهم داد. البته ناگفته نماند که بی‌صبرانه منتظر شروع تمرینات تیم ملی بزرگسالان هستم تا عیار بازیکنانم را در تمرینات بسنجم.

وی در پاسخ به این سئوال که در مسابقات جهانی اندونزی چه نتایجی کسب خواهیم کرد، گفت:اجازه دهید تمرینات ما شروع شود تا پس از آن اعلام کنم که چه توقعی از ملی‌پوشان در رقابت‌های جهانی اندونزی دارم. البته این را هم بگویم که مدال‌گرفتن در تالو با ساندا قابل‌مقایسه نیست و تفاوت زیادی بین آنها وجود دارد.

چاو افزود: یک تالوکار برای اینکه بتواند در مسابقاتی در سطح‌جهانی مدال‌آوری کند نیاز به چندین مرحله آماده‌سازی دارد و یک اشتباه کوچک درصدم ثانیه می‌تواند همه چیز را بر هم بزند.

قرارداد هو جین چاو سرمربی چینی تیم ملی تالو تا پایان مسابقات جهانی اندونزی ثبت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز