خبرگزاری کار ایران

برخلاف شایعات اخیر؛

مرزبان با پدیده‌مشهد به توافق رسید/ سرنوشت هسلر همچنان مبهم!

علیرضا مرزبان در فصل پانزدهم لیگ‌برتر هم هدایت پدیده‌مشهد را برعهده خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اگرچه با پایان فصل‌چهاردهم لیگ‌برتر علیرضا مرزبان اعلام کرده مشهد نمی‌ماند تا هدایت پدیده را بر عهده داشته باشد ولی در چرخشی تازه با مدیران این تیم برای ادامه حضور در این باشگاه به توافق رسیده است.

بر همین اساس در جلسه‌ای که صبح امروز در باشگاه پدیده‌مشهد با حضور وطن‌خواه، سرآسیایی، تدین و مرزبان برگزار شد مدیران باشگاه با سرمربی فصل گذشته خود به توافقات تازه‌ای رسیدند تا مرزبان همچنان روی نیمکت این تیم بنشیند.

پدیده مشهد با هدایت مرزبان فصل چهاردهم لیگ‌برتر با 33 امتیاز و جایگاه دهمی به پایاند آن‌هم در حالیکه در هفته‌های نخست لیگ‌ صدر جدول را به خود اختصاص داده بود ولی در ادامه کار روند نزولی این تیم آغاز شد که حتی تا آستانه سقوط هم پیش رفت ولی بخت با مرزبان و هسلر یار بود که نتایج به گونه‌ای رقم خورد که نماینده مشهد در لیگ ماندگار شد.

البته باید منتظر اعلام کادر فنی جدید پدیده‌مشهد هم بود و اینکه توماس هسلر بار دیگر روی نیمکت کنار مرزبان خواهد بود یا ترجیح می‌دهد بار دیگر به عنوان مفسر در تلویزیون مشغول به کار شود.

حال باید دید فصل پانزدهم که 2 نماینده از مشهد در لیگ‌برتر حضور خواهند داشت پدیده با وجود مشکلات عدیده‌ای که دارد چه نتایجی کسب خواهد کرد.

کد خبر : ۲۸۴۳۰۲