خبرگزاری کار ایران

در دیدار حسین‌زادگان با مولئا صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری‌مشترک فدراسیون‌های ورزش کارگری ایران و ایتالیا

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۲۱۴

تفاهم‌نامه همکاری مشترکی بین فدراسیون‌های ورزش کارگری ایران و ایتالیا امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آخرین روز مسابقات جهانی ورزش کارگری که در شهر لینیانو ایتالیا برگزار شد، فدراسیون‌های ورزش کارگری ایران و ایتالیا تفاهم نامه همکاری مشترکی امضا کردند.

هدف از این تفاهم‌نامه که به امضای احمد حسین‌زادگان(ریاست فدراسیون ورزش کارگری ایران) و روبرتو مولئا(رئیس فدراسیون ورزش کارگری ایتالیا) رسید تقویت و توسعه فعالیت‌های ورزشی و علمی، به ویژه ارتقای همکاری‌ها در حوزه ورزش‌کارگری فیمابین، ارتقاء و ترغیب همکاری میان طرفین و حمایت از توسعه ارتباطات مستقیم و روابط دوستانه میان دو کشور بر پایه اصل عمل متقابل و همچنین توسعه فعالیت‌های ورزش کارگری دو کشور از قبیل برگزاری رویداد‌های ورزشی دو جانبه، برگزاری کارگاه‌های مشترک، برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک برای افزایش سطح علمی و ورزشی مربیان و ورزشکاران دو کشور مورد توجه قرار گرفته است.

مدت تفاهم نامه از زمان امضا برای 4 سال تعیین شده و به طور خودکار برای مدت مشابه تمدید خواهد شد. طبق توافق قرار شده طرفین کمیته کاری مشترکی را تشکیل دهند که اعضای آن هر 6 ماه یک بار به طور متناوب در هر یک از 2 کشور گردهم جمع شوند.

بعد از امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با فدراسیون ورزش‌کارگری عراق، این دومین تفاهم‌نامه بین‌المللی است که فدراسیون ورزش‌کارگری ایران با کشورهای عضو کنفدراسیون جهانی ورزش کارگری امضا کرده و به نظر می‌رسد امضای چنین تفاهم نامه‌هایی راه را برای عضویت دائم فدراسیون ایران در کنفدراسیون جهانی ورزش‌کارگری فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز