خبرگزاری کار ایران

محمود مشحون در نشست خبری:

صادق‌زاده به بدترین شکل مجازات می‌شود /کارمند اداره گذرنامه شده‌ام!

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۱۳۹

رئیس فدراسیون بستکبال با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی این فدراسیون برای حل مشکل خروجی تیم جوانان از برخورد شدید کمیته انضباطی با یکی از بازیکنان این تیم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست رسانه ای رئیس فدراسیون بستکبال و کادر فنی تیم جوانان ایران صبح امروز در سالن همایش‌های تالار بستکبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

محمود مشحون که دقایقی دیر به این جلسه رسید، دلیل تاخیر خود را حضور در اداره گذرنامه عنوان کرد و گفت: من بارها گفته ام تیم بستکبال جوانان به حال خود رها شده بود اما از فروردین ماه مرحله جدید آماده سازی این تیم آغاز شد. همچنین تیم جوانان اردوی مجارستان را هم به دلیل کم کاری مسئولان پیشین فدراسیون از دست داد. امروز هم سفارت یونان به من اعلام کرد تنها پول نقد برای صدور ویزای بازیکنان تیم جوانان قبول می کند.

وی با تاکید بر اهمیت تورنمنت مجارستان ادامه داد: پس از این اتفاق که به تیم جوانان ضربه زد قرار شد اردوی ترکیه را جانشنین تورنمنت مجارستان کنیم. خدا روشکر تا یکساعت دیگر هم ویزای یونان برای بچه ها صادر می شود و مشکلی برای تهیه بلیت رفت و برگشت از آتن هم داشتیم که خوشبختانه این معضل هم با همکاری یکی از هموطنان‌مان که ساعت 11 دیشب او را پیدا کردیم، برطرف شد.

رئیس فدراسیون بستکبال درباره انتظاراتش از تیم بسکتبال جوانان توضیح داد: ما از این تیم نمی خواهیم روی سکو برود و جزء 4 تیم برتر باشد. خواسته من از تیم جوانان این است که داشته هایش را به نحو مطلوب به نمایش بگذارد. من به فرزاد کوهیان گفته بودم برای حضور قدرتمند ایران هر کسی را لازم است معرفی کند تا به اردوی ترکیه اعزام شود و از او خواستم در این باره به فکر هزینه ها نباشد و تمرکز تیم جوانان فقط روی مسائل فنی باشد.

رئیس کنفدراسیون بستکبال غرب آسیا درباره اردوهای بلند مدت تیم جوانان در خارج از کشور و نیاز بازیکنان این تیم به حضور کنار خانواده های شان اظهار کرد: اتفاقا این خواسته خود من است. 24 ساعت به بچه ها مرخصی بدهیم تا به خانوادهای‌شان سری بزنند. من پیش از این به آقای سجادی گفتم باید این تیم را پشتوانه تیم ملی بزرگسالان قرار دهیم.

مشحون در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر غیبت کامیاب صادق زاده و برزین بابان در تیم جوانان ایران توضیح داد: وظیفه ما تداعی اخلاق مداری در جهت سالم سازی و ادای وظیفه در قبال امکانات نظام در قبال افراد است. ورزشکاری که به سطح ملی می‌رسد متعلق به خودش و باشگاه نیست بلکه او به پرچم و کشورش تعلق دارد و باید دستورات مربیان را مو به مو اجرا کند. من درباره بازیکنی که نام‌ بردید باید این را بگویم که فدراسیون در قبال او بی تفاوت نخواهد بود. آقای بابان به خواست خانواده اش قرار بود در سفری که ما را همراهی می کرد به کشور دیگری اعزام شود که این بالا رفتن از نردبان ملی برای رسیدن به مقاصد شخصی است ما از آنچه به رسم امانت در دستمان است محافظت می کنیم. درباره صادق زاده هم اگر احراز شود مقصر بوده که هست به بدترین شکل با او برخورد می شود، چون باید اخلاق مداری را در اولویت قرار دهیم.

گزارش تکمیلی این مراسم متعاقبا بر روی سایت ایلنا قرار خواهد گرفت...

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز