خبرگزاری کار ایران

در نشست با مسئولان جدید باشگاه

اسکوچیچ برای فصل جدید برنامه داد/انتقال به استقلال منتفی شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۰۸۵

مدیران باشگاه فولاد خوزستان در جلسه ای با دراگان اسکوچیچ حمایت شان را از برنامه‌های وی برای فصل جدید اعلام کردند.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که با حضور عباس بابازاده، سید محمد مهدی موسوی، علیرضا اژدری زاده (سرپرست باشگاه فولاد خوزستان)،حبیب الله رضایی و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم  برگزارشد،‌طرفین در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی‌شائبه و موفقیت‌های حاصل شده باشگاه فرهنگی - ورزشی فولاد، بر لزوم انجام مراحل آماده سازی جهت حضوری قدرتمند در پانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور و همچنین دفاع از جایگاه فوتبال خوزستان تاکید کردند.

برنامه ریزی برای برگزاری اردوی آماده سازی تیم، جذب بازیکنان مورد نیاز بر اساس درخواست‌های سرمربی و همچنین توجه به پتانسیل‌ها و بازیکنان جوان فوتبال خوزستان از دیگر نکاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دراگان اسکوچیچ نیز در این جلسه با تشکر از زحمات تیم مدیریتی پیشین باشگاه فولاد، هدف فولاد در مسابقات آینده را کسب مقامی درخور شان این باشگاه و رضایت بخش بودن آن از سوی هواداران برشمرد.

به این ترتیب در حالی که مسئولان استقلال مذاکراتی را با این مربی کروات انجام داده بودند به نظر می رسد انتقال وی به استقلال را باید منتفی دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز