خبرگزاری کار ایران

رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال؛

اعتراض خانزاده رد شد/ رای بازیکن پرسپولیس قطعی است

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۰۳۶

کمیته‌استیناف فدراسیون‌فوتبال رأی خود را درباره درخواست تجدیدنظرخواهی خانزاده نسبت به رأی کمیته‌اخلاق اعلام کرد که بر این اساس اعتراض وی مورد قبول واقع نشد.

به گزارش ایلنا، با توجه به رای کمیته اخلاق درباره ارتکاب تخلف و توهین با الفاظ رکیک و درگیری با یکی از هواداران باشگاه پرسپولیس که این کمیته بازیکن خاطی را به مدت ۹ ماه از هرگونه فعالیت رسمی محروم کرد بود در بررسی پرونده، ارتکاب تخلف از سوی خانزاده محرز بوده و در جریان درخواست تجدید نظر اظهارات وی و وکیل این بازیکن موثر واقع نشد.

همچنین بر اساس حکم کمیته اخلاق که به استناد ماده ۲۰ آیین نامه اخلاق صادر شده و با توجه به سوابق انضباطی این بازیکن و در راستای رعایت تناسب تنبیه به عمل ارتکابی، با درنظر گرفتن مفاد بند ۳ ماده ۱۳ آیین نامه انضباطی که تاکید دارد «برای تنبیهات انضباطی که محدوده زمانی دارند، دوره توقف عمومی کلیه مسابقات و استراحت بین فصل ها به حساب نمی آید.»

به همین منظور به استناد ماده ۴۱ آیین نامه انضباطی و ماده ۳۸ آیین نامه اخلاق، کمیته استیناف رای خود را مبنی بر شش ماه محرومیت محمدرضا خانزاده از انجام کلیه فعالیت‌های مرتبط با فوتبال با رعایت بند ۳ ماده ۱۳ همین آیین نامه صادر می‌کند و این بازیکن ملزم به آموزش بازیکنان رده پایه به مدت سه ماه بطور ماهانه ۶۰ ساعت تحت نظارت مرجع بدوی از طریق دریافت گزارش و گواهی فعالیت اجتماعی وی خواهد بود. رای صادره قطعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز