خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ورزش کارگری-ایتالیا

نتایج کامل کشتی گیران کارگری در میدان جهانی/ 3 طلای فرنگی سهم کشتی ایرانی

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۳۲۴

کشتی فرنگی کارگری ایران در چهارمین دوره مسابقات جهانی ورزش های کارگری با 3 مدال طلا و یک برنز به کار خود پایان داد تا سهم بزرگی در مدال های کاروان اعزامی به ایتالیا داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، در ادامه چهارمین دوره مسابقات جهانی ورزش های کارگری تیم کشتی کارگران ایران موفق شد روز دوم را نیز با کسب 2 مدال طلا و یک برنز سپری کند تا سهم فرنگی کاران ایران 4 مدال از میدان جهانی باشد.

وزن 71 کیلوگرم احسان فراهانی در دور اول این مسابقات به علت ظاهر نشدن رقیب استونی بر روی تشک برنده این دیدار شد و در دور دوم با شکست 12 بر یک حریف اتریشی به فینال راه یافت که در دیدار پایانی هم موفق شد 8 بر صفر حریف اتریشی خود را شکست دهد تا طلای این رقابت ها را کسب کند.

وزن 75 کیلوگرم علی امامی  در دور اول کشتی گیری از استونی را با 10 بر 3 شکست داد تا گام نخست را محکم بردارد. وی در  دور دوم کشتی گیری از ایتالیا را کمتر از 20 ثانیه 8 بر صفر شکست داد تا راهی دیدار پایانی شود. امامی در دیدار فینال هم 7 بر 5 مقابل کشتی گیری از فنلاند پیروز شد تا سومین طلایی کاروان کشتی ایران باشد.

وزن 98 کیلوگرم امامقلی پور ارمکی ابتدا حریفی از فنلاند را با حساب 7 بر 2 شکست داد. وی در مسابقه دوم خود با حساب 8 بر صفر به دیگر حریف فنلاندی خود باخت تا به  گروه بازنده ها برود. این فرنگی کار کشورمان در دیدار سوم در شرایطی که با حساب 6 بر صفر از حریف ایتالیایی عقب بود مسابقه را 9 - 7 به سود خود به پایان برد به دیدار رده بندی برسد. وی در رده بندی هم پیروزی را مقابل رقیب خود کسب کرد تا مدال برنز را بر گردن بیاندازد.

روز گذشته هم در وزن 130 کیلوگرم سامان نوروزی در شرایطی که به اجبار در وزن بالاتر کشتی گرفت ابتدا حریفی از استونی را 10 بر 2 شکست داد. نوروزی در دیدار دوم  کشتی گیر اتریشی را هم با ضربه فنی مغلوب کرد تا اولین مدال طلای کاروان را بدست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز