خبرگزاری کار ایران

۱۴ بازیکن تیم مصدومیت دارند؛

ظریف: با ابرقدرت های والیبال همگروه هستیم/می توانیم از روسیه امتیاز بگیریم

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۲۳۷

لیبروی تیم ملی والیبال کشورمان با بیان اینکه انتظارات از تیم ملی باید منطقی باشد گفت: امسال در گروهی قرار گرفتیم که ابرقدرت های والیبال جهان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرهاد ظریف که با برنامه ورزش و مردم سیما گفتگو می کرد, ضمن بیان این مطلب افزود: تیم ملی امسال در گروه سختی قرار گرفته و همگروهی با آمریکا، لهستان  و روسیه که جزو ابرقدرت های والیبال دنیا هستند شرایط سختی را برای نتیجه گیری بوجود آورده است. 

وی ادامه داد: انجام 6 بازی  بیرون از خانه و اختلاف ساعت بین دو قاره آمریکا و اروپا در کنار مصدومیتهای بازیکنان اجازه نداد تا تیم روند مورد انتظار را طی کند و در واقع شرایط بحرانی داشته باشد.

ظریف در مورد وضعیت مصدومیت خود گفت: در 2 بازی اول مقابل آمریکا و لهستان از ناحیه مچ دست مصدوم بودم و با تحمل درد بازی می کردم ولی شدت مصدومیت ام افزایش یافت و مجبور شدم برای دوره درمان زودتر به ایران برگردم . 

لیبروی تیم ملی با بیان اینکه از 14 بازیکن تیم ملی 12 بازیکن دچار مصدومیت های جزئی هستند, یادآورشد: بچه ها با وجود این مصدومیت ها برای تیم ملی کم نگذاشتند هرچند مردم انتظار داشتند ما بهتر نتیجه بگیریم ولی فراموش نکنید که ما با تیم هایی همگروه هستیم که جزو بهترین های والیبال دنیا هستند. 

ظریف با بیان اینکه مصدومیت بازیکنان دست کواچ را بسته بود، تصریح کرد: سال های گذشته تیم ایران با ترکیب نسبتاً ثابتی در مسابقات حاضر می‌شد، اما حالا شرایط تغییر کرده است، چراکه کواچ سلایق خاص خودش را دارد و البته کمی هم مصدومیت‌ها کارش را سخت کرده است.

ظریف در مورد دیدار فرداشب مقابل روسیه اظهار داشت: تیم ما به هماهنگی خوبی رسیده و بچه ها در شرایط جسمانی مناسبی قرار دارند و اگر بتوانیم مقابل روسیه امتیاز بگیریم مطمئن باشید با حمایت تماشاگران در دیدارهای خانگی می توانیم امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز