خبرگزاری کار ایران

جوان ها نیاز به تجربه و اعتماد بنفس دارند؛

قاسمپور: کی‌روش انتظارات را برآورده نکرد/هیچ‌ مربی‌ای اینقدر زمان برای تغییرات نداشته است

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۲۱۵

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه فرصت و زمان کافی به کی روش داده شده، گفت: عملکرد او با زمانی که در اختیار داشته و هزینه ای که برای او شده متناسب نبوده است.

ابراهیم قاسمپور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در مقابل ازبکستان در نیمه اول خوب نبودیم و برتری با حریف بود اما در نیمه دوم تیم ما بهتر کار کرد و بازی روان تری از تیم ملی دیدیم و نتیجه آن هم با برد ایران همراه بود.

وی افزود: استفاده از بازیکنان جوان در این بازی کار خوبی بود چون ما نمی توانیم تا جام جهانی آینده از تیم قبلی مان استفاده کنیم البته باید به جوان ها بیشتر فرصت داد تا جانشین بازیکنان کلیدی ما مثل نکونام و تیموریان شوند. باید از بازیکنان جوان در مرحله اول مقدماتی جام جهانی بیشتر استفاده کنیم تا تجربه و اعتماد به نفس لازم را به دست آورند و بتوانند در مراحل بعدی مقدماتی جام جهانی برای تیم ملی ما مفید و موثر باشند.

پیشکسوت فوتبال کشور در مورد عملکرد کی روش در تیم ملی ایران گفت: کی روش تاکنون تاثیر خودش را زیاد نشان نداده چون در بازی هایی که تا الان انجام داده ایم کار ما مبتنی بر دفاع و استفاده از ضد حملات بوده است. البته هر مربی شیوه خاص خودش را دارد و نمی شود انتقاد کرد اما به عنوان یک ایرانی انتظار بیشتری از کی روش در سبک بازی تیم ملی و استفاده از بازیکنان جوان دارم چون فرصت و زمانی که به کی روش داده شد به هیچ مربی دیگری داده نشده است پس کی روش زمان کافی برای تغییر در فوتبال ما را داشته است اما تغییر محسوسی ندیده ایم.

قاسمپور در پایان گفت: البته شاید کی روش خیلی هم مقصر نباشد چون ساختار  فوتبال ما مشکل دارد و هر مربی که بیاید نیاز به ابزار دارد تا تغییر ایجاد کند. به باشگاه های ما نگاه کنید و امکانات آنها را ببینید؛ واقعا چه دارند؟ اما وقتی ما مربی مثل کی روش با این مبلغ هنگفت را می آوریم و فرصت کافی هم به او می دهیم باید تغییرات در تیم ملی محسوس باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز