خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال - ۲۰۱۵

محمودی: سید امروز هم درد داشت/ بازی با روسیه دیدار مرگ و زندگی است

پشت‌خط‌‌‌‌زن اصلی تیم ملی والیبال ایران،‌ تنها دلمشغولی این تیم را در روسیه آسیب‌دیدگی سیدمحمد موسوی می‌داند.

به گزارش ایلنا، شهرام محمودی پیش از دیدار تیم‌های ملی والیبال روسیه و ایران گفت: پس از سفر طولانی و ۲۰ ساعته به روسیه رسیدیم. دیروز و امروز دو جلسه تمرین خوب داشتیم اما هنوز خستگی سفر رفع نشده است. بازیکنان همگی علاقمند هستند که برابر روسیه نتایج خوبی کسب کنند و امیدوارم به این هدف برسیم.

وی درباره وضعیت بازیکنان تیم ملی گفت: شرایط خودم خوب است و آسیب دیدگی کهنه کمی اذیت می کند. تنها مشکل تیم ایران هم سید است. سید امروز هم درد داشت اما به تمرینات ادامه داد و امیدوارم مسابقه خوبی مقابل روسیه داشته باشیم.

محمودی درباره دیدار روسیه و ایران گفت: دو تیم از نظر شرایط امتیازی مشابه هستند و برای اینکه امیدشان به صعود از بین نرود نیاز به امتیاز این دو مسابقه دارند. روسیه بازی خانگی دارد بنابر این از شرایط میزبانی برخوردار است اما بازیکنان ایران نیز به دنبال کسب نخستین پیروزی خود در لیگ جهانی امسال هستند. این بازی، دیدار مرگ و زندگی است.

پشت‌ خط‌زن تیم ملی والیبال افزود: البته خستگی سفرهای متعدد نیز بازیکنان را اذیت می کند و مشکلات زیادی برای برطرف کردن این خستگی ها داریم. البته این شرایط برای همه تیم ها یکسان است و تنها برای ایران نیست.

کد خبر : ۲۸۳۱۸۳