خبرگزاری کار ایران

پس از مذاکره با نژادفلاح؛

سیدجلال‌حسینی پرسپولیسی شد/ شاه مهره کرانچار در تور برانکو

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۹۴۳

قائم مقام باشگاه پرسپولیس از توافق نهایی با سیدجلال حسینی خبر داد و گفت: قرارداد مکتوب با این مدافع تیم ملی را هفته آینده ثبت می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین نژادفلاح که پس از جلسه با سیدجلال حسینی در جمع خبرنگاران  سخن می گفت، درباره مشکل مالیاتی سیدجلال حسینی که آیا به پرسپولیس مربوط می شد یا خیر؟ گفت: مشکل مالیاتی حسینی به پرسپولیس ربطی نداشت و به جاهای دیگر مربوط می شد.

وی با اشاره به جلسه با این مدافع ملی پوش افزود: ما خواهش کردیم که او بیاید و با هم صحبت کنیم. ما شرایط را می‌دانستیم و او هم بزرگواری کرد و به باشگاه پرسپولیس آمد و با هم به توافق رسیدیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره این‌که آیا اختلافی بین حسینی و باشگاه پرسپولیس وجود دارد یا خیر؟، گفت: هیچ اختلافی نبوده است. حسینی بزرگواری کرد و به باشگاه پرسپولیس آمد تا نخستین‌ بازیکنی باشد که ما با او به توافق رسیدیم و هفته آینده با او قرارداد امضا می کنیم. شک نکنید که حسینی برای فصل آینده در پرسپولیس حضور دارد.

نژادفلاح درباره مبلغ قرارداد حسینی توضیح داد: او حاضر شده که قراردادش را سفید امضا کند و باشگاه هم قرارداد سفید مقابل او می گذارد. او بازیکن بزرگ و حرفه ای است و ما دوست داریم که او در پرسپولیس بماند و فوتبالش را در این تیم به اتمام برساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز