خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی ورزش کارگری-ایتالیا

شعبانی بهار: برتر از حریف ایتالیایی بودیم/ حق ایران برد بود

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۴۰۲

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش معتقد بود تیم فوتبال کارگری ایران برتر از حریف ایتالیایی بود و می توانست برنده این دیدار باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا، تیم فوتبال کارگری ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات جهانی ورزش های کارگری مقابل نماینده ایتالیا در حالیکه تیم برتر میدان بود به تساوی  یک بر یک رضایت داد تا فقط یک امتیاز این دیدار کسب کند.

غلامرضا شعبانی بهار که در جایگاه ویژه از نزدیک شاهد رقابت نماینده کارگری ایران مقابل ایتالیایی ها بود در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: واقعا حیف شد در این دیدار به پیروزی نرسیدیم چراکه ما تیم برتر میدان بودیم و حق ما برد بود.

وی ادامه داد: بازیکنان ایران در این دیدار از نظر قدرت بدنی، سن و سال و همچنین تکنیکی و تاکتیکی تیم برتر میدان بودند و کاملا بر حریف خود احاطه داشتند و می توانستند تیم پیروز میدان هم لقب بگیرند که بازی با تساوی به پایان رسید.

معاون توسعه همگانی وزیر ورزش همچنین تاکید کرد: امیدوارم بازیکنان ما در دیدار بعد خود که مقابل نماینده پرتغال است جبران کنند و با کسب پیروزی جواز صعود به دور بعد رقابت ها را هم بدست بیاورند چراکه تیم خوبی نشان دادند و می توانند به مراحل بالاتر هم صعود کنند.

چهارمین دوره مسابقات‌جهانی ورزش کارگری، از امروز 18 خرداد ماه در شهر لینیانوی ایتالیا آغاز شد که این رقابت ها تا 24 خردادماه به طول خواهد انجامید .

کاروان اعزامی ورزش کارگری ایران با 47 ورزشکار مرد و 16 ورزشکار زن در رشته‌های والیبال‌ساحلی‌آقایان،‌ والیبال‌سالنی‌بانوان،‌ فوتبال، دوومیدانی آقایان، دوومیدانی بانوان، کشتی فرنگی و ساحلی و جودو به این مسابقات اعزام شده است.

مراسم افتتاحیه این رقابت ها ساعت 17:30 به وقت ایتالیا و 20 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز