خبرگزاری کار ایران

سازمان نظام تخصصی ورزش‌تشکیل می‌شود؛

شهریان: تلاش وزارت‌ورزش ورود متخصصان به عرصه ورزش است

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۳۹۲

معاون امور بانوان وزارت ورزش با بیان این که سازمان نظام تخصصی ورزش کشور شاهراه ورود افراد به عرصه ورزش خواهد شد، گفت: تمام تلاش وزارتخانه ورود متخصصان به عرصه ورزش است.

به گزارش ایلنا، رباب شهریان امروز (دوشنبه) در نشست بررسی پیش نویس لایحه سازمان نظام تخصصی ورزش کشور افزود: یکی از وظایفی که وزارت ورزش و جوانان در حیطه ورزش دنبال می کند احصاء کردن قوانین و الزاماتی است که در این عرصه مغفول مانده است.

وی تشکیل سازمان نظام تخصصی ورزش کشور را یکی از این موارد دانست و گفت: این نظام تخصصی می تواند وضعیت نیروهای انسانی مخاطب ورزش کشور را ساماندهی کند.

شهریان ادامه داد: به عنوان مثال مربیانی داریم که در عرصه ورزش زحمت می کشند اما متاسفانه حداقل های مورد نیازشان فراهم نمی شود. این لایحه کمک می کند تا مخاطبین اصلی ورزش کشور شرایط بهره وری را داشته باشند.

وی اظهار داشت که توجه به بانوان در تدوین این نظام نامه یکی از سیاست های کلی وزیر ورزش از ابتدای حضورش در وزارتخانه است. بر این اساس درتمام آیین نامه ها و اساس نامه هایی که نوشته می شود نگاه این است که شرایط متوازنی برای حضور زنان در ورزش فراهم شود.

شهریان گفت:نگاه ما جنسیتی نیست و این رویکرد در این نظام نامه دیده شده است.

نشست بررسی پیش نویس لایحه سازمان نظام تخصصی ورزش کشور امروز در ساختمان مرکزی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز