خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگوی ایلنا با حامی ۹۰ میلیاردی استقلال؛

سبک‌دست: پیشکسوتان درباره قلعه‌نویی تصمیم می‌گیرند/ نتایج گذشته را جبران می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۳۵۲

حامی مالی باشگاه استقلال مدعی شد در بحث فنی نظر شخصی‌اش را اعمال نمی‌کند و آن را به پیشکسوتان و کمیته فنی باشگاه واگذار می‌کند.

گفت‌وگوی شاهرخ سبک‌دست  را با خبرنگار ایلنا در زیر می خوانید:

*افشارزاده اعلام کرده باشگاه استقلال را 3 ساله به شما اجاره داده‌اند. این خبر صحت دارد؟

بله، البته تنها بحث اجاره نیست و موضوع بهره‌برداری هم هست و مثل سال قبل حامی مالی باشگاه هستیم.

*برنامه شما برای این 3 سال چیست؟

برخی کارها را پارسال شروع کردیم؛ کارهایی مانند راه‌اندازی سامانه هواداری و برندینگ استقلال. یعنی کسانی را که از برند باشگاه استقلال، استفاده غیرقانونی می‌کنند، ساماندهی کردیم تا ظرف 2 یا 3 سال آینده باشگاه از طریق این زیرساخت‌ها هزینه‌های خودش را بدهد.اگر هم قرار است به بخش خصوصی واگذار شود هم استقلال مالی داشته باشد و هم سودآور باشد تا بتواند بدهی‌های گذشته را آرام‌آرام پرداخت کند.

*هیات مدیره و سرمربی تیم چه زمانی مشخص می‌شوند؟

وزارت ورزش ظرف چند روز آینده اعضای هیات مدیره را انتخاب و معرفی خواهد کرد و موضوع نخستین جلسه هیات مدیره هم بحث انتخاب سرمربی است، چون موضوع بسیار مهمی است. ما زمان را از دست داده‌ایم و همین الان هم 20 روز عقب هستیم.

*شما به عنوان حامی مالی باشگاه برای سرمربیگری شخص خاصی را در نظر ندارید؟

 شخصاً در چنین مسائلی دخالت نمی‌کنم. کمیته فنی باشگاه که افشارزاده انتخاب کرده مسائل را آسیب‌شناسی و بررسی خواهد کرد تا بهترین گزینه را برای هدایت استقلال انتخاب کند. امیدوارم با کسب نتایج خوب، 2 فصل گذشته را جبران کنیم. تخصص من در حوزه فنی نیست و کمیته فنی بحث سرمربی را بررسی خواهد کرد و فقط در مورد مسائل مالی ما پشتیبانی می‌کنیم تا سرمربی مشکل مالی نداشته باشد. وزارت ورزش و دولت باید حمایت کنند تا بدهی‌های قبلی را پرداخت کنیم تا این بدهی‌ها به فصل جدید کشیده نشود. این بدهی‌ها مربوط به کادرفنی و بازیکنان، پیشکسوتان و کارمندان باشگاه است و باید پرداخت شود.

*شما با ادامه کار امیر قلعه‌نویی در استقلال موافقید؟

همانطور که گفتم این یک بحث فنی است. اگر کمیته فنی به این نتیجه برسد که قلعه‌نویی به کارش ادامه دهد برای ما  فرقی نمی‌کند. ما بهترین گزینه‌ را که پیشکسوتان باشگاه انتخاب کنند حمایت کامل خواهیم کرد تا این دو فصل ناکامی را برای هواداران جبران کنیم. به همین دلیل نظر شخصی‌مان را وارد نمی‌کنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز