خبرگزاری کار ایران

نارضایتی رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری سرخآبی‌ها:

خروجی‌خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس‌صفر بود/ سرخابی‌ها به شیوه قبلی اداره شوند

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۱۹۲

رئیس کارگروه نظارت برطرح واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از عدم اجرای طرح خصوصی‌سازی و اداره دوباره این باشگاه‌ها از طریق اسپانسر اظهار نارضایتی کرد.

به گزارش ایلنا،‌‌ حسن زمانی با‌ اشاره به مصوبه‌مجلس‌درباره طرح‌ خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: در شرایط فعلی، با عدم واگذاری این باشگاه‌ها به بخش خصوصی در اجرای طرح کوتاهی می‌شود اگر قرار بود این دو باشگاه با اسپانسر اداره شوند از قبل هم که به این شیوه بود و نیاز به اینکه این موضوع در مجلس مطرح و مصوب شود، وجود نداشت.

مشاور رئیس و معاون دفتر ریاست مجلس ادامه داد: بیشتر از یک سال سروصداهای زیادی درباره خصوصی‌سازی سرخآبی‌ها وجود داشت و در آخر هم خروجی این ماجرا صفر است! بنده به عنوان رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری از عملکرد نهایی کار به هیچ وجه رضایت ندارم.

وی افزود: امیدوارم بعد از دوماه فرجه‌ای که سازمان خصوصی‌سازی برای اجرای این طرح در نظر گرفته به سمتی برویم که وضعیت این باشگاه‌ها به صورت قطعی مشخص شود، یا به سمت واگذاری بروند یا به طور کل به همان شیوه قبلی اداره شوند.

رئیس کارگروه نظارت بر طرح خصوصی‌سازی ادامه داد: سازمان خصوصی تا پیش از انتهای کار خیلی خوب حرکت کرده بود ولی در پایان نتیجه کار آن چیزی که انتظار می رفت و باید انجام می‌شد اتفاق نیفتاد.

زمانی با اشاره به حق دخالت سه وزیر اقتصاد، صنعت و دادگستری در این طرح گفت: در آخرین جلسه‌ای که برگزار شد اهلیت خریدارها به تأیید نرسید زیرا اگر این تاییدیه صورت‌‌جلسه می‌شد، سازمان مشکلی برای واگذاری نداشت؛ وزرا نیز بعد از تایید نهایی حق دخالت در خصوص واگذاری باشگاه‌ها را دارند.

وی تأکید کرد: سازمان خصوصی‌سازی دو ماه فرجه برای نقل و انتقالات این تیم‌ها به منظور حضور در فصل جدید درنظر گرفته است؛ ولی اگر طرح اجرا نشود در ادامه کار برای این باشگاه‌ها اثر سوء خواهد داشت.

رئیس کارگروه نظارت بر طرح واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس‌خاطرنشان کرد: مسلم است که اداره این دو باشگاه با اسپانسر عملی نمی‌شود، با این روندی که پیش می‌رود احتمالی که عملی شود ضعیف شده امیدوارم حداقل در اجرای قانون مشکلی پیدا نکنیم و بعد از این ۲ ماه به نتیجه برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز