خبرگزاری کار ایران

از معروف تشکر می‌کنم

کوبیاک: نقش کورک در پیروزی لهستان پررنگ بود/ انتظار نداشتم صنوبر ومعنوی‌نژاد آنقدر خوب باشند!

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۷۹۰

سرگروه تیم ملی والیبال لهستان معقتد است این تیم پیروزی‌اش را برابر ایران باید مدیون بارتش کورک بداند. وی از دو بازیکن جانشین ایران در ست سوم هم تقدیر کرد.

 به گزارش ایلنا، میکال کوبیاک در نشست خبری بعد از نخستین دیدار ایران و لهستان افزود: بابت تبریک کاپیتان ایران از او تشکر می کنم. کسب سه امتیاز این بازی برایمان بسیار با اهمیت بود.

وی با بیان اینکه کسب سه امتیاز در مقابل طرفداران تیم اهمیت این پیروزی را دو چندان می کند، گفت: این پیروزی را مدیون بارتش کورک هستیم. نقش کورک در پیروزی لهستان پررنگ بود و به او تبریک می گویم.

سرگروه تیم ملی والیبال لهستان اضافه کرد: کورک در ایجاد تعادل و تمرکز تیم بسیار مسئولانه رفتار کرد و بار همه را به دوش کشید.

سرگروه تیم ملی والیبال لهستان ادامه داد: امیدوارم وضعیت، امشب هم به همین منوال پیش رود و بتوانیم ببریم. همه می دانیم که بازی امشب از دیشب هم سخت تر خواهد بود. تیم ما روحیه جنگندگی بالایی دارد. درست است که دیشب خوب بازی کردیم اما از نهایت توان خود استفاده نکردیم.

وی درباره شکست در ست سوم برابر ایران گفت:‌دو امتیاز جلو بودیم که مربی ایران تعویض‌هایی انجام داد وما را به دام انداخت. انتظار نداشتیم آن دو بازیکن (صنوبر و معنوی‌نژاد) آنقدر خوب ظاهر شوند. همه ما یکه خوردیم. ست چهارم دوباره کنترل بازی را به دست گرفتیم. به هر حال اشتباهاتی که در دریافت داشتیم در ست چهارم نیز ما را عقب انداخت اما لحظات پایانی بازی تیم ما تحت فشار قرار گرفت که بالاخره توانستیم پیروز شویم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز