خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال؛

اظهارات ملی‌پوشان والیبال بعد از نخستین دیدار ایران و لهستان

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۷۲۸

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: برابر لهستان در همه بخش ها ضعیف بودیم و نتوانستیم نمایش قابل قبولی داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، سعید معروف پس از شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان ضمن بیان این مطلب، گفت: به تیم لهستان تبریک می گویم. ما در همه پست ها بد بازی کردیم.

وی با بیان اینکه تیم ملی خوب بازی نکرد، گفت: بازیکنان جوان ما خیلی بهتر از باتجربه ها بازی کردند و نمایش بهتری داشتند اما این برای یک تیم کامل کننده نیست. ما در همه بخش‌های دریافت، دفاع و حمله بد بودیم و نتوانستیم نمایش قابل قبولی داشته باشیم.

معروف خاطرنشان کرد: فکر می کنم که روز خوب ما نبود و نتوانستیم خوب بازی کنیم. با این حال امیدوارم بتوانیم در دیدار دوم برابر لهستان بهتر بازی کنیم و به پیروزی برسیم.

ظریف: فرصت برد را از دست دادیم

لیبروی تیم ملی والیبال گفت: در نخستین مسابقه برابر لهستان موقعیت برد داشتیم اما با بدشناسی از دست رفت.

فرهاد ظریف پس از پایان دیدار نخست ایران و لهستان در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال افزود: برابر قهرمان جهان بازی کردیم. لهستان از امتیاز میزبانی نیز در این مسابقه بهره می برد.

وی با بیان اینکه از ست سوم به بعد خیلی بهتر شدیم، تصریح کرد: در ست چهارم نیز با بدشانسی مغلوب لهستان شدیم. موقعیت برد داشتیم اما از دست رفت.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: فکر می کنم مردم از بازی ما راضی هستند چون تمام تلاش خود را انجام دادیم. برد و باخت جزیی از مسابقه والیبال است و امیدوارم روز به روز بهتر شویم.

محمودی: بهتر از دو مسابقه برابر آمریکا بودیم

امتیازآورترین بازیکن ایران برابر لهستان گفت: در مسابقه مقابل قهرمان جهان از دو دیدار اول و دوم ایران در لیگ جهانی برابر آمریکا بهتر بودیم.

شهرام محمودی نیز پس از پایان دیدار نخست ایران و لهستان در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال افزود: بازیکنان ایران در دو ست آخر فوق العاده بازی کردند.

وی تصریح کرد: در ست های اول و دوم نیز بد نبودیم و از مسابقه با آمریکا بهتر بازی کردیم.

ملی پوش والیبال ایران افزود: متاسفانه نتیجه نهایی این مسابقه خوب نشد و سه بر یک مغلوب حریف شدیم. تلاش زیادی کردیم که مسابقه را به ست پنجم بکشیم اما نشد.

وی تاکید کرد: امیدوارم فردا در مسابقه دوم برابر لهستان جبران کنیم تا شادی را به دل مردم ایران بیاوریم.

محمد جواد معنوی نژاد نیز گفت: این مسابقه تمام شد و باید به فکر مسابقه بعدی با لهستان باشیم.

وی در پاسخ به این سئوال که تیم ایران دوباره از ست سوم به بعد خیلی خوب بازی کرد، دلیلش چیست؟ گفت: خدا کمک کرد و بازیکنان نیز تلاش خودشان را برای دفاع از اعتبار والیبال ایران انجام دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز