خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال؛

آنتیگا: فشار بسیار زیادی را تحمل کردیم/ عملکرد کورک ستودنی بود

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۷۲۳

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: تیم ایران در این مسابقه به ویژه در ست های پایانی فشار زیادی به بازیکنان ما وارد کرد.

به گزارش ایلنا، استفان آنتیگا در نشست خبری بعد از نخستین مسابقه تیم ملی والیبال ایران و لهستان در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال ضمن بیان این مطلب افزود: از کسب این پیروزی بسیار خوشحال هستم، اما باید بگویم که بسیار سخت بود.

وی با بیان اینکه لهستان در اواخر بازی تحت فشار زیادی بود، گفت: از نظر تکنیکی می‌توانستیم در دریافت ها بهتر کار کنیم. سعی می کنیم فردا نیز بازی را خوب شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان تاکید کرد: از قبل می دانستیم که ایران در دفاع تیم بسیار قدرتمند و خوبی است، بنابراین تلاش کردیم توپ را به نقاط مختلف زمین ببریم تا بتوانیم از زوایای دیگر آنها را تحت فشار بگذاریم.

وی در پایان افزود: سطح بازی کورک امتیازآورترین بازیکن این دیدار واقعا ستودنی است. به او تبریک می گویم و عملکردش بسیار عالی بود.

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در لیگ جهانی والیبال 3 بر 1 مغلوب لهستان قهرمان جهان شد.

لهستان با این برد و ۸ امتیاز از سه مسابقه در صدر جدول گروه B سطح یک لیگ جهانی قرار گرفت و آمریکا با شش امتیاز از دو مسابقه در جایگاه دوم قرار دارد.

تیم ملی والیبال ایران امروز شنبه در چهارمین دیدار خود در لیگ جهانی برای دومین بار به مصاف لهستان قهرمان جهان می رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز