خبرگزاری کار ایران

دوومیدانی قهرمانی آسیا- چین؛

6 دونده ایران از امروز استارت می زنند/ انصراف مریم طوسی از ماده 400 متر

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۳۷۰

رقابت های دوومیدانی قهرمانی آسیا از صبح اموز چهارشنبه (13خرداد ماه) در ووهان چین آغاز خواهد شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

به گزارش ایلنا، ملی پوشان ایران از امروز در بخش مردان در مواد 100 متر مقدماتی و نیمه نهایی، 400 متر مقدماتی و نیمه نهایی، پرش طول (انتخابی) و 1500 متر به میدان خواهند رفت.

همچنین سپیده توکلی فردا تنها نماینده بانوان ایران و نخستین شرکت کننده کشورمان است، که در  سه ماده از مواد هفتگانه در دو نوبت صبح و عصر به مصاف حریفان خواهد رفت.

مریم طوسی بانوی دونده سرعتی نیز قرار بود در دوهای 200 و 400 به میدان برود که از حضور در ماده 400 متر انصراف داد و تنها در دوی 200 متر حاضر خواهد شد که با این تصمیم در روز اول مسابقات حاضر نخواهد شد.

بر اساس استارت لیست اعلام شده از سوی کنفدراسیون آسیا، برنامه تیم ملی دوومیدانی ایران در روز نخست (چهارشنبه- 13خرداد ماه) به شرح زیراست:

 دوی 100 متر مقدماتی ساعت 9:40 به وقت محلی در پنج دسته برگزار خواهد شد و رضا قاسمی نماینده سرعتی کشورمان  در دسته اول با حریفانی از عمان، هند، نپال، سریلانکا و تایوان به میدان خواهد رفت. در این ماده در چهار دسته دیگر دوندگانی از چین، قزاقستان، ژاپن، پاکستان، کویت و سنگاپور نیز حضور دارند. قاسمی در صورت رسیدن به نیمه نهایی در این ماده عصر فردا ساعت 16:10 به وقت محلی به میدان خواهد رفت.

مهدی زمانی و سجاد هاشمی آهنگری دو دونده دیگر از ایران  هستند که صبح امروز ساعت 10:30 در مرحله مقدماتی ماده 400 متر حاضر خواهند شد. دوی400 متر در سه دسته برگزار می شود که بر اساس استارت لیست منتشر شده از سوی سایت کنفدراسیون آسیا در دسته نخست مهدی زمانی با نمایندگان کشورهای کره، چین، تایوان، قزاقستان، سریلانکا و ژاپن به رقابت خواهد پرداخت و سجاد هاشمی آهنگری نیز در دسته سوم با کشورهای عمان، هند، قزافستان، هنگ کنگ، بحرین، چین و کویت همگروه است. در دسته دوم این ماده نیز ورزشکارانی از کشورهای عمان، ژاپن، چین، قطر، قزاقستان، سریلانکا و ژاپن حضور دارند.  زمانی و هاشمی در صورت راهیابی به نیمه نهایی باید عصر فردا ساعت 16:50 به وقت محلی در مسابقه حاضر شوند.

در پرش طول سبحان طاهر خانی پرنده قزوینی ایران از ساعت 10:40 در مرحله انتخابی شرکت خواهد کرد. مرحله نهایی این ماده عصر روز پنجشنبه (روز دوم مسابقات) برگزار خواهد شد. رقبای طاهرخانی در مرحله انتخابی حریفانی از چین، ژاپن، قزاقستان، هند، هنگ کنگ و کره خواهند بود.

مسلم نیادوست دونده نیمه استقامت ایران عصر فردا ساعت 17:25 در فینال ماده 1500 متر با نمایندگان کشورهای چین، قطر، ژاپن، سریلانکا و قزاقستان  به رقابت خواهد پرداخت.

همچنین سپیده توکلی بانوی ایرانی در ماده هفتگانه صبح فردا در مواد دو 100 متر با مانع هفتگانه (1) و پرش ارتفاع هفتگانه (2) و بعد از ظهر هم در ماده دو 200 متر هفتگانه (3) به میدان خواهد رفت.

لازم به یادآوری است بیست و یکمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا از صبح فردا (13 خرداد) در شهر ووهان چین آغاز و تا روز یکشنبه (17 خرداد) ادامه خواهد داشت

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز