خبرگزاری کار ایران

مهدی تاج خبر داد:

برگزاری سوپر جام به یاد ناصر حجازی/ دوئل تمام اصفهانی قبل از آغاز لیگ 94

رئیس سازمان لیگ از برگزاری احتمالی سوپر جام فوتبال ایران پیش از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تحت عنوان جام ناصر حجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی تاج ضمن اعلام این خبر افزود: این پیشنهاد از سوی باشگاه سپاهان به سازمان لیگ ارائه شده که در حال بررسی آن هستیم ضمن اینکه سازمان لیگ هم پیش از آن قصد برگزاری چنین مسابقه ای را داشت.

وی اضافه کرد: در صورت فراهم شدن مقدمات کار این دیدار بین سپاهان قهرمان لیگ برتر و ذوب آهن قهرمان جام حذفی برگزارخواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا برگزاری این مسابقه بطور ثابت در تقویم مسابقات سازمان لیگ گنجانده شود.

تاج در باره نامگذاری این مسابقه به یاد بزرگان فوتبال کشور افزود: باشگاه سپاهان خواستار برگزاری همیشگی سوپر جام با نام ناصرحجازی شده و از آنجا که این اسطوره فوتبال کشور در هر دو تیم سابقه مربیگری داشته برگزاری این دیدار به یاد بود مرحوم حجازی مناسبت هم دارد و از آن استقبال می کنیم.

تاج در مورد زمان احتمالی برگزاری مسابقه سوپر جام یادآور شد: به احتمال زیاد این دیدار پیش از آغاز لیگ 94 و در زمان آماده‌سازی تیم ها برای فصل جدید برگزار شود که باید برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم در این زمینه انجام شود.

کد خبر : ۲۸۱۱۶۳