خبرگزاری کار ایران

پس از دومین شکست بلندقامتان؛

عطایی: باخت مقابل امریکا تلنگر بود/ لهستان شکست‌ناپذیر نیست

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۱۲۵

مربی سابق تیم‌ملی والیبال گفت: مسابقه با تیم‌ملی والیبال آمریکا بسیار سخت است زیرا این تیم سه شاخصه مهم نظم، سازمان دهی و تاکتیک پذیری را دارد.

به گزارش ایلنا، بهروز عطایی درباره دو مسابقه تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا گفت: ملی‌پوشان ایران دو مسابقه سخت برابر آمریکا داشتند زیرا این تیم بسیار قدرتمند است.

وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال آمریکا سازمان یافته‌ترین، منظم‌ترین و تاکتیک پذیرترین تیم جهان در ورزش والیبال است، گفت: این تیم توان بالایی دارد و در دو مسابقه با ایران نیز با دو سیستم و ترکیب متفاوت برابر ایران حاضر شد.

سرمربی سابق تیم والیبال متین ورامین گفت: حضور در دو مسابقه با سیستم متفاوت باعث شد کادر فنی تیم ملی والیبال ایران دچار چندگانگی درباره روش‌های مهار این تیم شوند. نتوانستیم نقاط ضعف این تیم را به خوبی شناسایی کنیم.

وی تصریح کرد: توانایی تیم آمریکا به حدی بود که سرمربی این تیم در مسابقه دوم از ساندر که یکی از بازیکنان بزرگ جهان است در ترکیب خود استفاده نکرد. البته تیم ایران نیز در این دو مسابقه با شرایط ایده آل فاصله داشت.

عطایی با بیان اینکه بازیکنان بیشتر در این دو مسابقه احساسی بازی کردند، گفت: کادر فنی باید جلوی این روند را بگیرند و به بازیکنان تذکرات لازم را گوشزد کنند.

وی درباره 2 دیدار آینده تیم ملی والیبال با لهستان نیز گفت: لهستان تیم با قدرتی است که در بازی‌های خانگی حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد توانش افزایش می‌یابد. این تیم توانایی‌های خاصی دارد اما به گونه‌ای نیست که ایران نتواند آن را شکست دهد. ملی‌پوشان ایران مقام چهارم لیگ‌جهانی و ششم جهان را در پرونده کاری خود دارند و اگر 2 شکست برابر آمریکا تلنگری برای بازیکنان شود، می‌توانند لهستان را حتی در بازی‌های خانگی این تیم شکست دهند.

تیم ملی والیبال ایران که هفته سوم لیگ جهانی را با دو شکست 3 بر یک مقابل آمریکا به پایان رساند، در هفته چهارم لیگ جهانی به مصاف لهستان می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز