خبرگزاری کار ایران

نمی‌توانستیم به نفت فشار بیاوریم؛

تاج: سهمیه ایران در لیگ قهرمانان حفظ شد/تدارک برنامه‌های ویژه برای فینال جام حذفی

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۹۸۴

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: برای فصل آینده لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا با همان سهمیه 3،5 شرکت می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی تاج که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، ضمن بیان این مطلب افزود: ایران بالاترین سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و خوشبختانه حضور تیم نفت تهران در جمع هشت تیم برتر آسیا در این فصل کمک زیادی برای ما در این زمینه بوده است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در مورد اعتراض تیم ذوب آهن به تاریخ برگزاری فینال جام حذفی گفت: سازمان لیگ مجبور بود این دیدار را با تاخیر و پس از اتمام لیگ برتر برگزار کند، چرا که تیم نفت در لیگ قهرمانان آسیا حاضر بود و نمی توانستیم به این تیم فشار بیاوریم.

وی یادآورشد: برای دیدار امروز (دوشنبه) فینال جام حذفی برنامه های ویژه ای را برای تیم قهرمان تدارک دیده ایم و تنها دو نفر برای اهدا جایزه روی جایگاه می آیند که یکی از آنها رئیس فدراسیون فوتبال و دیگری مدیر عامل تیم قهرمان است.

تاج اضافه کرد: از شبکه سوم سیما هم خواستیم در صورتی که دیدار فینال به وقت اضافه و فینال کشیده شد، زمان پخش سریال را تغییر دهد تا این دیدار به طور کامل و با جشن قهرمانی برای بینندگان پخش شود و مراسم ویژه ای هم به مناسبت نیمه شعبان و مراسم نوحه خوانی برای شهدای غواص در نظر گرفته شده است.

دیدار فینال جام حذفی امروز (11 خرداد) از ساعت 18:30 در ورزشگاه تختی تهران آغاز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز