خبرگزاری کار ایران

تاج خبر داد:

محرومیت‌ احتمالی در انتظار مس‌کرمان/ 4-5 تماشاگر مریض بحران درست می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۹۶۲

رئیس سازمان لیگ از محرومیت‌های احتمالی برای تیم مس‌کرمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج با اشاره به اتفاقاتی که در بازی مس کرمان و استقلال خوزستان در ورزشگاه باهنر کرمان اتفاق افتاد، گفت: میزبان باید شرایط برگزاری مسابقه را فراهم می‌کرد که متأسفانه این اتفاق رخ نداد و امنیت ورزشگاه حفظ نشد.

رئیس سازمان لیگ ادامه داد: بازرس ویژه ما در ورزشگاه حضور داشت و تمام اتفاقات را گزارش کرده است. البته ما می‌توانستیم با نظر کمیته مسابقات بازی را 3 بر صفر به سود استقلال خوزستان اعلام کنیم.

تاج افزود: داور بازی تصمیم گرفت بازی ادامه پیدا کند. تماشاگران پس گل دوم استقلال‌خوزستان جنجال کردند که اتفاق خوبی نبود. فوتبال برد و باخت دارد اما نباید تماشاگر صندلی‌ها را بشکند و به ورزشگاه آسیب برسانند. با این اتفاقات ممکن محرومیت‌هایی برای تیم مس در نظر گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به تمهیدات جدید در لیگ پانزدهم برای جلوگیری از چنین اتفاق‌هایی تاکید کرد: پیش از آغاز لیگ جدید با نیروی‌انتظامی و یگان‌ویژه جلسه می‌گذاریم که اگر چنین اتفاقاتی رخ داد، چه عکس‌العملی داشته باشیم. بین تماشاگران4-5 نفر مریض هستند که این کارها را انجام می‌دهند که بقیه را هم شریک می‌کنند و بحرانی درست می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز