خبرگزاری کار ایران

امیدوارم حداقل یک امتیاز بگیریم؛

مهدوی: مسابقه فردا قابل پیش‌بینی نیست/آمریکا از فرصت‌ها بهتر استفاده کرد

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۷۶۰

پاسور تیم ملی والیبال گفت: مسابقه با آمریکا همیشه سخت است چرا که این تیم، تیم قدرتمندی است و سال گذشته نیز قهرمان لیگ جهانی شده است.

به گزارش ایلنا، مهدی مهدوی بعد از مسابقه ایران و آمریکا گفت: در این مسابقه، شروع زیاد خوبی نداشتیم اما در ست چهارم می‌توانستیم ببریم، علاوه بر اینکه مسابقه را به ست پنجم می کشیدیم، حداقل یک امتیاز به دست می آوردیم.

وی با بیان اینکه در مجموع تیم ایران امروز بد بازی نکرد، افزود: مسابقه اول همیشه سخت است. آمریکا هم تیم قدرتمندی است و نباید این تیم را حریف آسانی تصور کنیم. البته ایرانیان زیادی به سالن آمده بودند اما آمریکا میزبان و از شرایط میزبانی برخوردار بود.

مهدوی ادامه داد: تماشاگران، خیلی خوب ایران را تشویق کردند. امیدوارم فردا بهتر بازی و آنان را شاد کنیم. بازیکنان ایران نیز محو مسابقه آمریکا نشدند و تلاش خودشان را در این مسابقه انجام دادند.

مهدوی درباره برخی اشتباهات ایران در زدن سرویس در این مسابقه خاطرنشان کرد: سرویس‌های قدرتمند ریسکی است و درصد خرابی آن‌ها زیاد است. شرایط دو تیم در این مسابقه مساوی بود اما بازیکنان آمریکا از فرصت ها بهتر استفاده کردند.

وی با ابراز امیدواری برای اینکه مربیان راهکارهایی برای مهار آمریکا تا فردا بیاندیشند، عنوان کرد: نتیجه مسابقه فردا قابل پیش بینی نیست. احتمالا دو تیم با تغییر تاکتیک مسابقه را شروع خواهند کرد، اما امیدوارم با تلاش کادر فنی و آنالیز خوب موفق به کسب نتیجه شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز