خبرگزاری کار ایران

بازیکنان آمریکا من را شگفت‌زده کردند؛

کواچ: راه حلی برای مهار سرویس‌های آمریکا نداشتم/تلاش می‌کنیم فردا بهتر باشیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۷۳۲

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در نخستین دیدار لیگ جهانی خوب بازی نکردیم اما تلاش می کنیم در بازی فردا بهتر باشیم و امتیاز بگیریم.

به گزارش ایلنا،تیم ملی والیبال در اولین مسابقه خود در لیگ جهانی، با نتیجه 3 بر  1 مغلوب میزبان خود آمریکا شد. اسلوبودان کواچ در نشست خبری بعد از مسابقه با آمریکا گفت: از قبل هم می دانستم که سرویس‌های پرشی آمریکا عالی است. من راه حلی برای به دام انداختن های سرویس آمریکا نداشتم. به همین خاطر نتوانستیم از این سرویس‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در هر بازی تجربه روبرو شدن با سرویس های سرعتی و پرشی را می‌آموزیم، افزود: در این بازی، این تجربیات را پیاده نکردیم و نتواسیتم از آنان برای مهار آمریکا استفاده کنیم.

کواچ ادامه داد: ما ست چهارم را آسان باختیم و توپ هایی را از دست دادیم که بردن را برای مان سخت کرد. ما از ست سوم به بازی برگشتیم اما سرویس های کریستنسن ما را با مشکل روبرو کرد. او امتیازات پیاپی ما را که منجر به اختلاف شد، از بین برد.

کواچ این پیروزی را به تیم آمریکا تبریک گفت و خاطرنشان کرد: بازیکنان آمریکا به خصوص راسل، من را شگفت زده کرد. او بسیار خوب بازی کرد. او چهره نام آشنایی بود که من در ابتدای دو ست اول او را نشناختم چون قبلاً او را در ارنج آمریکا ندیدم.

وی در پایان گفت: امیدوارم که فردا بهتر بازی کنیم. کار سختی پیش رو داریم چون حریف، یکی از قدرتمندترین تیم های دنیاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز