خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی وزیر ورزش پس از انتصاب

افشارزاده: گودرزی با تدبیر روحانی به ورزش آمد/ نیم‌قرن تجربه‌ام را در اختیار وزیر ورزش قرار می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۶۵۷

مشاور عالی وزیر ورزش پس از انتصا‌ب‌اش به این سمت اظهار کرد حضور فرد متخصصی در ورز ش، تدبیر رئیس‌جمهوری بوده است.

به گزارش ایلنا بهرام افشارزاده بعد از معارفه خود در شورای معاونان ورزش گفت : دکتر گودرزی آمده به ورزش کمک کند و خوشحالم که می توانم در کنار او باشم و تجربه 50 ساله حضورم در ورزش را در اختیار این گروه مدیریتی و وزیر ورزش قرار دهم.

سرپرست جدید حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان درباره دلیل حضور خود در این سمت اظهار کرد: فضا را برای خدمت به ورزش مهیا دیدم. می توانم در کنار تیم مدیریتی حاضر به ورزش ایران بیشتر خدمت کنم. خوشبختانه ارتباط خوبی با مجموعه مدیران ورزش دارم و تعامل بهتر و بیشتری می توانم ایجاد کنم.

افشارزاده با اشاره به قبول مسئولیت در باشگاه استقلال اضافه کرد : همه می دانند در زمانی بحرانی و حساس و با کمبودهای مالی زیاد ، مسئولیت مدیر عاملی این تیم را قبول کردم و همواره در سال‌هایی که افتخار مدیریت در ورزش ایران را داشته ام هدفم انجام وظیفه و خدمت به مردم و کشور بوده است.

مشاورعالی وزیر ورزش و جوانان همدلی و همراهی را عامل موفقیت امروز مجموعه مدیریتی ورزش ایران دانست و افزود : حضور یک چهره متخصص و کارآمد در راس ورزش  آرزوی سالیان سال ما بود و خوشبختانه امروز با تدبیر جناب رئیس‌جمهوری این اتفاق مهم افتاده است و همه ما باید در هر سمت و جایگاهی که هستیم برای موفقیت برنامه های ورزش به گودرزی کمک کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز