خبرگزاری کار ایران

رقیب هندی در جایگاه سوم ایستاد؛

احسان حدادی در لیگ الماس آمریکا ششم شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۴۲۸

احسان حدادی پرتابگر ایرانی شرکت کننده در مرحله سوم لیگ الماس آمریکا نتوانست در این مسابقات عنوانی کسب کند و ششم شد.

به گزارش ایلنا، سومین مرحله لیگ الماس دو و میدانی 2015 جمعه (هشتم خرداد ماه) در یوجین آمریکا آغاز شد و در مهم‌ترین ر قابت این مرحله و در ماده پرتاب دیسک احسان حدادی به ر قابت با حریفان خود پرداخت.

احسان حدادی (ایران)، گرد کانتر (استونی)، مارتین کوپر (استونی)، پیوتر مالوخوفسکی (لهستان)، جرد اسکورمنس (آمریکا)، روبرت اوربانک (لهستان)، ویکاس گودا (هند) و مارتین ویریگ (آلمان) هشت پرتابگر حاضر در این مرحله بودند.

حدادی در 6 پرتاب خود دیسک را به ترتیب 37/59 ، 58/60 ، 08/58 ، 82/60 و 67/61 پرتاب کرد ضمن اینکه چهارمین پرتاب حدادی با خطا همراه بود.

بهترین پرتاب احسان حدادی 61.67 بود که با این رکورد در جایگاه ششم قرار گرفت.

براساس این گزارش، پیوتر مالوخوفسکی از لهستان با پرتابی معادل 65.59 اول شد. روبرت اوربانک دیگر لهستانی شرکت کننده در این ماده و ویکاس گودا از هند به ترتیب با 65.42 و 64.41 دوم و سوم شدند.

در صورت حضور حدادی در مسابقه‌های قهرمانی آسیا، گودا رقیب هندی او می‌تواند مانع بزرگی برای کسب مدال طلا توسط این پرتابگر ایرانی باشد.

مسابقات سایر ماده های این مرحله از رقابت ها صبح امروز (شنبه) پیگیری می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز