خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی تیراندازی-مونیخ

الهه احمدی فینالیست شد/ بانوی ایرانی در آستانه کسب سهمیه‌المپیک

در اولین روز از مسابقات تیراندازی جام‌جهانی مونیخ در رشته تفنگ ۱۰ متر بانوان، الهه احمدی با قرار گرفتن در رده پنجم مرحله نیمه نهایی به فینال راه یافت.

به گزارش ایلنا، این رقابت‌ها در رشته تفنگ ۱۰ متر بانوان از عصر امروز آغاز شد که الهه احمدی، نرجس امام قلی‌نژاد و نجمه خدمتی، نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها بودند که  احمدی با کسب امتیاز ۴۱۸٫۲ به عنوان نفر پنجم وارد فینال این رشته شد.

در این رقابت‌ها که با حضور ۱۴۳ ورزشکار از سراسر جهان برگزار شد نجمه خدمتی با امتیاز ۴۱۶٫۳، و نرجس امام‌قلی‌نژاد با امتیاز ۴۱۲٫۷ به ترتیب در جایگاه ۱۵ و ۶۴ قرار گرفتند، ضمن اینکه مه‌لقا جام‌بزرگ و صفیه صحراگرد نفراتی بودند که در جایگاه ذخیره (mqs) قرار داشتند. کشورهای، چین، آلمان،ایران، جمهوری‌چک و اتریش فینالیست شدند.

کشور چین سهمیه المپیک را در رقابت‌های قبل کسب کرده و اگر نماینده کشورمان بتواند در فینال حتی جزو 6 نفر قرار بگیرد سهمیه‌المپیک را کسب کرده است. فینال این رشته تا لحظاتی دیگر در حال برگزاری و نتایج آن متعاقباّ اعلام خواهد شد.

مسابقات جام جهانی آلمان با حضور ۹۰۶ ورزشکار از ۸۶ کشور جهان از ۵ لغایت ۱۲ خرداد ماه در شهر مونیخ آلمان برگزار می شود که سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو در آن توزیع می شود.

کد خبر : ۲۸۰۳۳۹